Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bentis

Hei Terten!

Har tenkt på deg siste tida, om dere var igang igjen.

Vi startet med nytt forsøk i naturlig syklus, og likedan som hos dere gjorde de ikke ICSI pga. god sædkvalitet. Men da ble det dessverre ikke befruktning, skulle egentlig satt tilbake igår (lørdag). Det ble snakk på at det kunne være selve befruktningen som er problemet hos oss, men det blir rene spekulasjoner ut fra kun ett egg. Vi betaler da selvsagt mindre, men jeg vet ikke hvor mye enda.

Så nå venter vi på å få nytt forsøk i august, for i juli er det jo stengt.

Lykke til med ruginga!! Juni er visst en glimrende måned, høy suksessrate.

Nå har jeg falt ut denne gangen, så da må det jo nærme seg 100% sjanse for dere ! :o))))

Sender dere mange lykketanker!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60691-bentis/#findComment-263593
Del på andre sider

Hei Terten!

Har tenkt på deg siste tida, om dere var igang igjen.

Vi startet med nytt forsøk i naturlig syklus, og likedan som hos dere gjorde de ikke ICSI pga. god sædkvalitet. Men da ble det dessverre ikke befruktning, skulle egentlig satt tilbake igår (lørdag). Det ble snakk på at det kunne være selve befruktningen som er problemet hos oss, men det blir rene spekulasjoner ut fra kun ett egg. Vi betaler da selvsagt mindre, men jeg vet ikke hvor mye enda.

Så nå venter vi på å få nytt forsøk i august, for i juli er det jo stengt.

Lykke til med ruginga!! Juni er visst en glimrende måned, høy suksessrate.

Nå har jeg falt ut denne gangen, så da må det jo nærme seg 100% sjanse for dere ! :o))))

Sender dere mange lykketanker!

Klem fra

Så synd, da, at egget ikke ble befruktet. Jeg føler med dere, for jeg har jo hatt i bakhodet at det samme kunne skje med oss, og vet at det ville blitt en stor skuffelse. Men heldigvis går det flere tog, og det ville nok tross alt vært verre om det ikke ble innsetting etter en lang periode med hormoner enn i naturlig syklus. Så jeg håper dere holder motet oppe og får en fin sommer, og at det var tilfeldigheter som gjorde at akkurat dette egget ikke ble befruktet. Forøvrig tror jeg dere skal betale kr. 3000,-. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60691-bentis/#findComment-264073
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...