Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest afrodite

heisan jenter!

Etter en mnd. pause fra forrige forsøk så er det nå igang igjen på ny. Skal begynne å spraye imorgen. Både gleder og gruer meg....gruer meg til alle hormonene man skal igjennom :-( Men denne gangen skal det gå bra.

Har vært godt og tatt en mnd pause fra alt dette styret, har vært godt og slappe av og ikke tenke så mye på det. Men føler at nå må jeg igang igjen ellers så hadde det kanskje vært lett og utsette det lenger.

Ja,ja alle gode ting er tre :-)

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60716-s%C3%A5-er-det-p%C3%A5anigjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Ja, det er godt å vite at man er i gang igjen. Jeg hadde sist forsøk i mars, men fikk jo ikke mensen tilbake, så derfor er jeg først i gang nå. Skal til Danmark om ca. 10-12 dager, og håper som deg at alle gode ting er tre (for det er vårt tredje forsøk i København).

Lykke til med sprayinga - jeg skal følge med deg.

Mange klemmer fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...