Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mensen kom på dag 15 etter innsetting. Det vil si at den kom akkurat som den pleier. Og at jeg har mitt livs kjipeste helg. Jeg har ikke hatt en eneste bivirkning underveis i forsøket, men de siste dagene har hormonene virkelig tatt overhånd. Dette er vondt!

En ekstra nedtur var at de måtte foreta ICSI, jeg var ikke forberedt på at problemet faktisk ikke bare er mitt. ICSIn fikk jeg ikke vite noe om før regningen kom.

Nå må vi bruke sommeren til å vurdere om vi vil forsøke igjen. Det kommer vi sikkert til å gjøre, men det føles ikke sånn nå.

Men jeg har to spørsmål;

Ullevål sier at vi må vente 3 menser, det virker som mange her inne kommer raskere igang igjen. Hvor lang tid har dere ventet på forsøk nr 2?

Og så skulle jeg gjerne ha navn på bra akkupunktør i Oslo. Jeg fikk aldri somlet meg til å ta kontakt før 1. forsøk, men vil nok vurdere å gjøre det hvis vi prøver igjen.

Vel nå er det ferie om en uke. Da vet jeg at jeg kommer meg ut av dette.

Lykke til alle andre rugere. Og god sommer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60771-1-fors%C3%B8k-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katheinka

Synd det ikke gikk veien for dere denne gangen, austini. Ta nå godt vare på hverandre og bruk god tid på å finne ut hva dere vil gjøre videre. Hadde selv et negativt forsøk i mars - det var mye vondere enn jeg hadde forutsett.

Praksisen for å sette i gang igjen varierer fra sykehus til sykehus. Danmarksfarerne får stort sett kjøre direkte i gang igjen etter negativt forsøk (altså begynne å spraye 20 dager etter at mensen kom). I Haugesund venter vi enda en mens. De sier at det er lurt å vente fordi det tar en stund før hormonene fra det mislykkede forsøket er ute av kroppen.

Skjønner at du synes det er kjipt at dere måtte til med ICSI når dere var forberede på IVF, synes det er merkelig at dere ikke har fått beskjed om dette tidligere. Det må de da ha skjønt på mannen din sin sædprøve før dere satte i gang? Synes du skal be om en forklaring på dette. Heldigvis er sjansen for å lykkes like bra ved ICSI som ved IVF, det er godt å vite dersom dere bestemmer dere for å prøve igjen.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60771-1-fors%C3%B8k-over/#findComment-264344
Del på andre sider

Dette var triste greier austini, ta deg en pause nå og så begynnere dere igjen når dere er klare for det.

Jeg kan anbefale Gaute Mehl når det gjelder akupunktur. Han har drevet med dette lenge og har meget gode resultater å vise til. Vi har begge brukt ham og vi er som sagt gravide i uke 11 nå. Han har telefon 23006950 og holder til i Nydalen i Oslo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60771-1-fors%C3%B8k-over/#findComment-264407
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...