Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, nå er jeg selvfølgelig deppa da. Hissa meg selv opp til å ta testen i dag. Tok testen som Maigaard sendte med. Veldig negativ selvfølgelig. Jeg er på rugedag 11, så den skal vel være sikker dessverre. Uff, har skikkelig problemer med å motivere meg til flere forsøk nå. Nå er det bare å vente på mensen. Fordelen nå er at jeg får deppa ferdig før ferien vår sånn at vi forhåpentligvis kan nyte den. Takk for all støtte og oppuntring, og lykke, lykke til dere andre som skal teste snart!

Klem fra trist kul

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60791-kul-klarte-ikke-%C3%A5-vente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære kul!

Dette var trist lesning - hadde så inderlig håper på en gladmelding fra deg. Er du HELT sikker på at testen stemmer. Du vet jo hva som skjedde med Katheinka i sist uke. Vel, det er ikke annet å gjøre enn å manne seg opp til nytt forsøk. Hvor mange ganger har du prøvd til nå?

Trøsteklemmer fra

Annonse

Kjære kul!

Dette var trist lesning - hadde så inderlig håper på en gladmelding fra deg. Er du HELT sikker på at testen stemmer. Du vet jo hva som skjedde med Katheinka i sist uke. Vel, det er ikke annet å gjøre enn å manne seg opp til nytt forsøk. Hvor mange ganger har du prøvd til nå?

Trøsteklemmer fra

Hei sats!

Vårt andre ICSI-forsøk. Har to igjen i 3-packen hos Maigaard. Vet du forresten om det blir dekket utgifter til medisin for oss som drar til Danmark? Hvis ikke blir det usannynlig dyrt neste gang. Måtte nemlig ha 300 ie de siste 5 dagene. Menogon gidder jeg ikke mer, bedre med puregon og penn. (Skulle ikke mange timene til før jeg er igang igjen!). Vel, jeg må nok regne med at det kommer en skikkelig nedtur snart, men jeg må liksom tenke fremover med engang, vill IKKE meg ennå. Ikke alt dette slitet forgjeves!!

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...