Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjipt å logge seg på i dag, og se at det er så mange fortvilte sjeler her inne...vi får bare håpe at bølgen ikke har truffet stranden ennå....slik at det er flest mulig som får henge seg på :-)

For min del ser det ikke så lyst ut lengre. Ringte trondhjem i morges, og fikk beskjed om at løpet mest sannsynlig var kjørt... Ikke særlig lovende, men en nesten-avklaring. Har testa pos. på 3 tester, men som dere sikkert har fått med dere her inne på DOL, så har jeg vært en liten bløder de siste dagene. Så jeg går egentlig her og venter på å få noen skikkelige magesmerter slik at jeg kan legge dette bak meg....

I trondhjem sa de at jeg skulle vente til fredag med å ta en ny test...temmelig lenge til fredag dere...så jeg tjuvtester vel på torsdag.....

Lykke til med ruginga dere andre :-)

Hilsen rådvill

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60811-dett-var-dett-eller-er-det-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...