Gå til innhold

Frustrert i rugeperioden?

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg ser jo at flere av dere er bla. i berg og dalbane modus for tiden. Jeg satte inn egg på lørdag, og jeg svinger så veldig. Jeg var ikke slik ved forrige forsøk som resulterte i svangerskap. Det som er mest vanskelig nå er å fokusere tankene i de "riktige positive vendingene", men det er så vaaanskleig. I det ene øyeblikket er jeg helt sikker på at jeg har mista "de" allerede, i det neste så skjønner jeg ikke hvordan jeg kan ha trodd det. Etc etc etc.

Kan noen gi meg noen trøstens ord????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60837-frustrert-i-rugeperioden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er vel neppe den rette til å komme med trøstens ord, siden jeg er en av berg-og dalbane-kandidatene. Tenk NÅR (Må jo prøve å beholde optimismen, ikke sant?) vi tester 2 blå, DAAAAAAA blir vi hormonelle da. Huttemegtu :o))

Klem fra

Ja, jeg gleder meg veldig til å teste!

Ettersom jeg har skjønt, så har vi to testedag 03. juli begge to. Jeg har en viss følelse at vi var på Riksen samtidig (onsdag?)

Så skulle vi begge være så heldig å lykkes, så følger vi hverandre omtrent på timen!!

Lykke til'

Gjest Domenicka

Ja, jeg gleder meg veldig til å teste!

Ettersom jeg har skjønt, så har vi to testedag 03. juli begge to. Jeg har en viss følelse at vi var på Riksen samtidig (onsdag?)

Så skulle vi begge være så heldig å lykkes, så følger vi hverandre omtrent på timen!!

Lykke til'

Sannsynligvis har du rett, men jeg vet ikke hvem du er. Hvis du da ikke tilfeldigvis lå ved vinduet og var førstemann inn til innsetting?!?

På innsettingsdagen lå jeg i senga ved vasken og ble kjørt inn som nr 2.

Tenk det hadde vært noe - to blå samme dag.Skal du dra til riksen og ta blodprøva?

Dersom jeg ikke har begynt å blø så gjør jeg nok det.

Ikke la frustrasjonen ta overtaket, snart bare 1 uke igjen :-))

Klem fra

Sannsynligvis har du rett, men jeg vet ikke hvem du er. Hvis du da ikke tilfeldigvis lå ved vinduet og var førstemann inn til innsetting?!?

På innsettingsdagen lå jeg i senga ved vasken og ble kjørt inn som nr 2.

Tenk det hadde vært noe - to blå samme dag.Skal du dra til riksen og ta blodprøva?

Dersom jeg ikke har begynt å blø så gjør jeg nok det.

Ikke la frustrasjonen ta overtaket, snart bare 1 uke igjen :-))

Klem fra

Ja, det var meg? Hvordan tippet du det? Kankskje du kjente flere av dem som var der på lørdag.... Og jeg vet nå hvor du lå.

Jeg var aktiv her inne på forumet for halvannet år siden. Jeg hadde da blitt gravid etter behandling på Ciconia i Århus. Vi har nå en datter på 11 mnd.

Kommer til å "se" etter deg når jeg er inne her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...