Gjest jippiii Skrevet 24. juni 2002 Skrevet 24. juni 2002 På fredag fjernet jeg dotten for å overraske typen på ettårsdagen vår. Han (vi) likte det veldig godt og vi hadde den beste sexen ever:o) Men nå klør det helt vannvittig... Det kjennes ut som en kaktus. Går det an å unngå dette neste gang, eller blir det alltid slik? I dag spurte mamma til og med om jeg hadde tisset på meg siden jeg gikk så stivt... Jeg begynner å bli litt smådesperat. Noen som kan gi meg noen tips? Tusen takk=) 0 Siter
spirito Skrevet 24. juni 2002 Skrevet 24. juni 2002 Aloe Vera. Eller ta vekk de kløende stubbene med hårfjerningskrem. 0 Siter
grrly Skrevet 26. juni 2002 Skrevet 26. juni 2002 Hei! Jeg syntes også det var streeeess i begynnelsen.. For å unngå at det klør og svir bør du smøre inn med aloe vera som spirito sa,, dessuten blir det mye bedre etter hvert! Så kan du jo la være å barbere helt nøye i begynnelsen hvis det blir for ille.. Lykke til 0 Siter
hornyno Skrevet 26. juni 2002 Skrevet 26. juni 2002 Ikke bruk håfjerningskrem og lignende. Bare smør deg inn med noe hudkrem (helst lav ph 5,5-6 hvis mulig).Nivea f.eks er grei nok faktisk,men denne kløingen forsvinner av seg selv etter få ganger.Bare fortsett med barberingen du så skal du se.De fleste er jo barbert i dag og det er ikke slik du beskriver for noen av de,men i starten var det slik. Du trenger jo ikke akkurat være helt glatt men uansett så forsvinner kaktusen din. "Alt blir en vane sa Reven da han ble flådd" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.