Gå til innhold

infeksjon i underlivet og varme bølger i føttene !?!

Anbefalte innlegg

For nitten dager siden fikk jeg hevelser(små kuler), hovenhet, varme og stikkninger i underlivet, fortrinnsvis i de ytre kjønnsleppene. Det var grusomt sårt, varmt og vondt. Etter en tid fikk jeg problemer med vannlatning, dvs. jeg måtte konsentrere meg hardt for å få ut noe hvis jeg i det hele tatt fikk noe ut til tider. jeg gikk til olafia klinikken som diagnoserte meg som herpes kandidat med en gang og fikk medisiner mot dette. etter ti dager fikk jeg beskjed om at det ikke var herpes eller clamydia. jeg hadde sagt at samme dag som dette skjedde hadde jeg barbert meg, og trodde dette var årsaken, det trodde de også etter ti dager. Nå har det gått 19 dager og fremdeles er jeg sår, men nå i kjøttet som er rundt de indre kjønnsorganene, mest rød, som jeg fikk vite for 7 dager siden antagelig kom av den sterke herpes medisinen jeg fikk, irritasjon. Men nå har jeg også fått varme bølger i fotsålene som merklig nok kommer hver gang jeg trykker håndflaten mot de ytre kjønnsleppene !!!??? jeg forstår ingenting og vet ikke helt hvor jeg skal henvende meg. Fremdeles har jeg altså irritasjon rundt de indre, litt problemer med å tisse, kiling, litt stikking og varme bølger i fotsålene. Det har gått så lang tid og det går ikke over selv om det har bedret seg. Kan du hjelpe meg?

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Vi kan ikke stille diagnoser på forum. Umiddelbart ville jeg også utfra beskrivelsen si at det kunen være herpes.

Dine symptomer med fotsåler og trykk mot underlivet lyder rart, men jeg har hørt om et par tilfeller med en liknende kombinasjon av symptomer.

Jeg vil foreslår at du går tilbake til Olafaiaklnikken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...