Gå til innhold

ninak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann Tieto

Blør fremdeles ja, men nå er det mens og vel så det. Så jeg har vel hatt det de på fint kaller en kjemisk graviditet, at embryoene har touchet livmorslimhinna slik at kroppen ble lurt til å produsere hcg-hormoner.

Skulle egentlig vært på jobb i dag, men pga. dårlig søvn, blødn. og magesmerter valgte jeg å være hjemme i dag. Starter på ny frisk i morgen.

Skal ta en ny test på fredag siden jeg ennå ikke har hatt negativt svar. Dette for å sikre at det ikke er en graviditet utenfor livmora.

Tror jeg skal begynne med albyl-E til neste forsøk. (blir frys det da) - og kanskje wild yam også. Her skal det ikke stå på at slimhinna ikke tar imot :-) Den skulle visst være god nå også da, men det skader ikke å prøve vel?

Hvordan går det med deg da? Håper det går bra Tieto!

Klem fra ninak

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60924-ninak/#findComment-265333
Del på andre sider

Heisann Tieto

Blør fremdeles ja, men nå er det mens og vel så det. Så jeg har vel hatt det de på fint kaller en kjemisk graviditet, at embryoene har touchet livmorslimhinna slik at kroppen ble lurt til å produsere hcg-hormoner.

Skulle egentlig vært på jobb i dag, men pga. dårlig søvn, blødn. og magesmerter valgte jeg å være hjemme i dag. Starter på ny frisk i morgen.

Skal ta en ny test på fredag siden jeg ennå ikke har hatt negativt svar. Dette for å sikre at det ikke er en graviditet utenfor livmora.

Tror jeg skal begynne med albyl-E til neste forsøk. (blir frys det da) - og kanskje wild yam også. Her skal det ikke stå på at slimhinna ikke tar imot :-) Den skulle visst være god nå også da, men det skader ikke å prøve vel?

Hvordan går det med deg da? Håper det går bra Tieto!

Klem fra ninak

Hei!

Uff, dette var leit å lese... jeg har klamret meg til håpet at du var en av dem som blødde litt i begynnelsen av en graviditet men at alt ordnet seg...

Jeg tar vel en test imorgen tenker jeg, tror ikke jeg orker å vente lenger...

Tenker på deg!

Sommervarm klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60924-ninak/#findComment-265340
Del på andre sider

Hei!

Uff, dette var leit å lese... jeg har klamret meg til håpet at du var en av dem som blødde litt i begynnelsen av en graviditet men at alt ordnet seg...

Jeg tar vel en test imorgen tenker jeg, tror ikke jeg orker å vente lenger...

Tenker på deg!

Sommervarm klem fra

Håper inderlig du får 2 blå!

Kommer til å følge med fremover, selv om jeg selv er ute av bølgen for en stund.

Skuffelsen er på en måte bak meg nå, og jeg tenker som så at jeg er heldig som har 5 egg på frys. Jeg hadde jo i utgangspunktet 21 egg, hvorav 16 ble befruktet, og etter hva de sa, så var det svært bra å få 5 egg på frys.

Krysser alt jeg har for at du får 2 blå i morgen!

klem fra Ninak

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60924-ninak/#findComment-265358
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...