Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Altså, jeg har planer om å dra på shoppingtur snart, skal kjøpe meg noen nye skjørt, evt. shorts.

Men er ikke shorts veldig usexy da? Finnes det noen shortser som _er_ sexy? Isåfall hvilke?

Det er ikke alltid skjørt er like praktisk liksom...

Hva foretrekker dere gutta? Hvilken lengde på skjørt/shorts? Løse 3/4-bukser, er det noe?

Vil nødig handle noe ulekkert ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60954-skj%C3%B8rt-eller-shorts/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp deg noen av hver! :-)

Som du sier, det er ikke alltid skjørt er like praktisk eller egnet. Så da kan det være greit med en litt finere shorts.

Når det gjelder shorts, finnes de i alle varianter, akkurat som skjørtene. Noen er trange (går for å være ekstra sexy, vel?) og noen er løsere i fasong og passform. De shortsene som viser litt av skinkene er vel guttas favoritt...ta en titt på musikkvideoene av rappere og sånn på MTV, så ser du fort hvilke short jeg mener :-) !

Skjørt er imidlertid mere feminint, og til skjørt passer det bedre med en viss type og penere sko. Shorts er vanskeligere, synes jeg. Skjørt kan du bruke mye pene og sexy sko til.

Er det bare gutta som skal svare?

Shorts: kommer an på hvordan beina er... Mine bein er ikke så slanke (ennå) og jeg "kan" ikke gå med sånne korte shortser. De passer bedre på litt slankere bein. Jeg går med sånne til rett over kneet, og kun av praktiske årsaker, på lekeplassen og hytta og sånn. Føler meg som mora mi...

Men jeg går gjerne i "høyvannsbukser". ;-)

Skjørt er myyyye finere, og lengen kan man jo avpasse etter hva man føler seg fin i.

Jeg har noen små, søte bukseskjørt, som er en mellomting mellom shorts og korte skjørt. Men mine er kjøpt rundt 1995, så de er sikkert ikke "in" lenger, og du finner dem neppe i butikkene/katalogene. /det blir jo ikke utslitt, for vi har så kort sommer og ditto ferie!)

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Som du sier, det er ikke alltid skjørt er like praktisk eller egnet. Så da kan det være greit med en litt finere shorts.

Når det gjelder shorts, finnes de i alle varianter, akkurat som skjørtene. Noen er trange (går for å være ekstra sexy, vel?) og noen er løsere i fasong og passform. De shortsene som viser litt av skinkene er vel guttas favoritt...ta en titt på musikkvideoene av rappere og sånn på MTV, så ser du fort hvilke short jeg mener :-) !

Skjørt er imidlertid mere feminint, og til skjørt passer det bedre med en viss type og penere sko. Shorts er vanskeligere, synes jeg. Skjørt kan du bruke mye pene og sexy sko til.

Kjøp akkurat det DU føler for å gå i selv. Drit i hva alle andre mener. God sommer!!

Kjøp skjørt og sommerkjoler, det er garantert suksess.

Og hvis du vil ha noen shortser så kjøp så trange som mulig, prøv å unngå sånne svære fotball-shortser.

Fotballshorts har aldri vært i mine tanker, noe så grusomt! Det verste jeg ser er grilldress-folk med matchende adidas-shortser *spy*

Shorts er veldig usexy ja. Unntaket er hotpants.

Damer som går i shorts er kjønnsløse kjerringer i mine øyne.

Beklager kjerringer;-)

Hvis ei dame er sexy, er hun det uansett hva hun har eller ikke har på seg.

At det er penere med skjørt kan jeg være enig i, men alt til sin tid. Mine ben ser lekrest ut med trangt skjørt eller ditto shorts - og et lite tips: Velg så lys farge som mulig. Du blir lett blek i svart. Hvit trang kort shorts over gylne ben er da litt fint, musiker?

(Du går sikkert kledd i svart, både du og bassisten).

Hvis ei dame er sexy, er hun det uansett hva hun har eller ikke har på seg.

At det er penere med skjørt kan jeg være enig i, men alt til sin tid. Mine ben ser lekrest ut med trangt skjørt eller ditto shorts - og et lite tips: Velg så lys farge som mulig. Du blir lett blek i svart. Hvit trang kort shorts over gylne ben er da litt fint, musiker?

(Du går sikkert kledd i svart, både du og bassisten).

Du tar feil. Damer som kler seg kjønnsløst er ikke sexy, de er tvertimot ganske usexye.

Veldig feil å sammenligne meg med bassisten, han er en kjønnsløs sopp.

Du tar feil. Damer som kler seg kjønnsløst er ikke sexy, de er tvertimot ganske usexye.

Veldig feil å sammenligne meg med bassisten, han er en kjønnsløs sopp.

Jeg er helt uenig. Ei dame som oser av sex vil fortsatt gjøre det om hun er kledd i kjeledress. Faktisk kan et kjønnsløst eller maskulint antrekk framheve feminin sensualitet.

Dette gir jeg meg aldri på. Og bassisten er slett ikke kjønnsløs.

Jeg er helt uenig. Ei dame som oser av sex vil fortsatt gjøre det om hun er kledd i kjeledress. Faktisk kan et kjønnsløst eller maskulint antrekk framheve feminin sensualitet.

Hm. Du har visst tungt for det;-) For at ei dame skal oppfattes som sexy, så må det jo være et eller annet... Kroppsspråk, væremåte, blikket, osv, og ikke minst måten hu kler seg på. Nå er ikke det siste alfa og omega, de andre punkta kan oppveie det, og vel så det, for å si det sånn,men i det øyeblikk hu tar på seg en kjerringshorts, da tar lillemusikeren kvelden. Kjerringshorts er innovertiss.

Annonse

Jeg er helt uenig med deg, og akkurat her er jeg for første gang i mitt liv - når det dreier seg om sex - enig med han langhåra fyren under her.

Damer i shorts er ikke sexy, så sant ikke shortsen er en sånn meget kort greie hvor halvparten av rumpeballene synes utenfor shortsen.

Det som damer bruker i diverse musikk-videoer er ikke guttas favoritt til daglig. Heldigvis er det få som kler seg slik. En annen ting er at det krever sin kropp for at det skal ta seg ut i det hele tatt.

Ola-shortser (trange og korte) er sexy. Vel og merke hvis du har ben til det. Mange damer burde aldri gått i verken shorts eller skjørt.

Oh yes.... trange olashorts er fantastisk.

Det finnes mange andre fine shorts til damer også. Desuten finnes det bukseskjørt som ser ut som korte skjørt men i virkeligheten er shorts.

Så får damene slanke seg da, og trene.

Alt for mange damer (sikkert menn også, men det bryr ikke jeg meg om) som er slappe og utrente og lite tiltrekkende. Så jeg er helt enig.

Men ikke enige at alle damer med kropp til det burde gå rundt i ekstremt utfordrende klær.

Jeg personlig liker damer som ikke bruker masse tid og penger på sminke og klær.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...