Gjest Ninak Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Heisann! Tenkte jeg skulle informere deg om at det blir fryseforsøk på oss også til høsten. Har visst hatt en kjemisk graviditet. Kjenner du prosedyrene foran et fryseforsøk sånn noenlunde? Hadde blitt takknemlig for svar :-) Nå har jeg bare 2 dager igjen på jobb før ferien, vi har ikke lagt noen planer pga. forsøket - men nå er jeg klar for en utenlandstur tror jeg. Får ta det på sparket. Artig at mormora di bor på Vestnes da! Kanskje sambon min vet hvem hun er, han er jo oppvokst her. Bruker du å være innom på besøk av og til da? Hvilken VGS gikk du på etter ungdomsskolen? Jeg gikk på Granlia, første året kontorlinja, deretter reklamelinja. Gikk aldri noe 3.dje år, pga. at det ikke var noe som interesserte meg av linjene. Jobbet derfor et par år på sykehuset på Hjelset, før jeg begynte på skole igjen. Upps, det ble nesten en liten livshistorie det. Vel, skal stoppe her foreløpig ;-) Vi får tastes! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60974-maxima/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
maxima Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hei! Synd det ikke gikk rette veien for dere. Er de positive gravi-testene helt avkreftet nå? Jeg er ikke så ofte på Vestnes lenger, men en gang i blant tar jeg meg en tur. Mormor kommer som regel til Molde. Men før i tida var jeg der veldig ofte. (Jeg gikk forresten noen måneder på Vestnes barneskole i 3. klassen - eller var det 4.?) Ellers så gikk jeg på gymnaset, men han jeg er gift med gikk på Granlia. Jeg er ikke så veldig oppdatert på fryseforsøk. Men: Det er et skjema som må returneres før behandling kan begynne, der begge må bekrefte at men fortsatt er gift/samboende og at mannen er informert om at de tinte embryoene blir tilbakeført. Man skal bruke eggløsningstest for å finne ut når man har eggløsning, og sette inn egget/eggene i forhold til den. Har forstått det slik at det ikke er noe medisiner i forkant denne gangen. ST. Olav har jo stengt i hele juli (nesten), så det blir ikke før august for min del. De vil dessuten at man skal vente en menstruasjon. Hvorfor vet jeg ikke (har lest om andre her inne som ikke behøvde å vente) Vel det var litt info, og lang lesning :-) Henger du med? Kanskje vi treffes en gang... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60974-maxima/#findComment-265521 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninak Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hei! Synd det ikke gikk rette veien for dere. Er de positive gravi-testene helt avkreftet nå? Jeg er ikke så ofte på Vestnes lenger, men en gang i blant tar jeg meg en tur. Mormor kommer som regel til Molde. Men før i tida var jeg der veldig ofte. (Jeg gikk forresten noen måneder på Vestnes barneskole i 3. klassen - eller var det 4.?) Ellers så gikk jeg på gymnaset, men han jeg er gift med gikk på Granlia. Jeg er ikke så veldig oppdatert på fryseforsøk. Men: Det er et skjema som må returneres før behandling kan begynne, der begge må bekrefte at men fortsatt er gift/samboende og at mannen er informert om at de tinte embryoene blir tilbakeført. Man skal bruke eggløsningstest for å finne ut når man har eggløsning, og sette inn egget/eggene i forhold til den. Har forstått det slik at det ikke er noe medisiner i forkant denne gangen. ST. Olav har jo stengt i hele juli (nesten), så det blir ikke før august for min del. De vil dessuten at man skal vente en menstruasjon. Hvorfor vet jeg ikke (har lest om andre her inne som ikke behøvde å vente) Vel det var litt info, og lang lesning :-) Henger du med? Kanskje vi treffes en gang... Heisann igjen :-) Datamaskina mi har kræsja, så nå sitter jeg hos mine svigerforeldre og taster. Det er jo krise at maskina er ute av funksjon, så avhengig som jeg har blitt av disse sidene. Jeg bare måtte sjekke om jeg hadde fått noen tilbakemeldinger. Skal bli spennende med frys til høsten ja, vi må holde kontakten på nett, slik at vi kan følge hverandre :-) Kanskje vi kan treffes i Trondhjem, hvem vet? Får vel fiksa maskina mi til helga, slik at jeg får sitte hjemme og taste :-) Men jeg kommer vel til å stikke innom daglig, med lånt maskin :-) Vi tastes igjen da! Ninak 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60974-maxima/#findComment-265750 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.