Gå til innhold

Er jeg sjalu?

Anbefalte innlegg

Kita1365380344

Har vert samboer i 9 mnd med verdens herligeste gutt. Vi har vert kjærester i 1år og 3mnd. Grunnen til at jeg skriver er at jeg igjennom hele forholdet har tenkt på fortiden til typen min. Han har hatt en del damer, ca 15 partnere. Han er vakker så egentlig så er det ikke så rart.Men er det normalt med så mange partnere på en gutt på 23 år? Vet at han ofte får meld. å mail med tidligere venniner. Sier at det ikke betyr noe, og at han endelig har funnet den store kjærligheten. Lurer på om det er andre som også er litt usikker å sjalu på kjæresten sin, eller er jeg bare tåplig som har desse tankene??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60988-er-jeg-sjalu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Synes ikke 15 partnere er så mange for en på 23 (selv om det er flere enn jeg har hatt og jeg er eldre enn det).

Uansett har ikke det noe å si for om han elsker deg og bare vil være med deg.

Tror nok noe av usikkerheten din kommer av at han er pen og mange jenter viser interesse. Men viser han interesse tilbake? Hvis ikke har du jo ingenting å frykte.

Men hvis han stadig får mld eller mail fra tidligere kjærester eller sex-partnere så er jo dette noe jeg i alle fall ikke hadde akseptert. Fortell ham at du blir usikker av det. Dersom han nekter å ta hensyn til deg er det best å bryte. Selv om han ikke nødvendigvis er utro.

Men å ha sånne tanker er, om enn ikke tåpelig, så farlig. Du kan innbille deg mye rart og det vli slite på dere begge. Få det ut av verden så fort som mulig. Spør hvorfor han har kontakt med disse jentene.

Men ikke anta at han er utro fordi han er pen og jenter er interessert i han.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60988-er-jeg-sjalu/#findComment-265420
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...