Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal til egguttak i morgen og er en smule spent på hva jeg har i vente.Er det veldig vondt? Jeg tåler ganske mye men jeg har jo hørt endel da,så jeg tenker jo på hva som venter meg.

Ble tilbudt noe beroligende i går som jeg kunne ta i kveld,men jeg takket nei.

Er det noen som vil fortelle litt så blir jeg glad for svar:)

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61000-er-litt-spent-p%C3%A5-morgendagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg tror det er veldig individuelt hvor smertefullt man synes egguttaket er.

Jeg har lest at flere her inne synes det er kjempevondt, mens andre synes det er "grei skuring".

Jeg er egentlig en stor pyse og synes selv jeg har en lav smerteterskel,

men jeg syntes ikke det var så ille. Vi får krysse fingrene for at du er i samme kategori som meg!

Lykke til i morgen!!!

Gjest komentar

Hei!

Jeg tror det er veldig individuelt hvor smertefullt man synes egguttaket er.

Jeg har lest at flere her inne synes det er kjempevondt, mens andre synes det er "grei skuring".

Jeg er egentlig en stor pyse og synes selv jeg har en lav smerteterskel,

men jeg syntes ikke det var så ille. Vi får krysse fingrene for at du er i samme kategori som meg!

Lykke til i morgen!!!

maxima(for og blande meg),det har nok ingenting å gjøre med smerteterskel, jeg har hørt at det hele kommer an på hvordan du ser ut der nede(beliggenhet og tidligere "herping")

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...