Gå til innhold

Æsj!så kjedelige dere er idag,Dolere!

Anbefalte innlegg

Gjest annette

skrev et innlegg under her der jeg lurer på andre sine synspkt. om en toppaktuell sak som foregår i Midtøsten.Mange svar?NOPE!Ikke en enste en har giddet å svare..men adressa til virkelighetshistorier i Hjemmet angår dere..hrmf!Samfunnet(eller DOL)i fall?tja...begynner å lure,jeg...eller kanskje har man ikke det "rette" nicket?hrmf!

Fortsetter under...

Ja, nå vet du hvordan puzzle har det. Hun har jammen skrevet mange innlegg som ingen gidder svare på.

Synes det var litt mer artig når nye DOL var helt ferskt og en kunne se hvor mange som hadde lest hvert innlegg. Da så man i det minste at noen hadde vært innom ;o)

Har dessverre ingen anelse om hva som egentlig skjer der nede i Oesten...regner med at to rike, maktsyke mennesker driver og oppfoerer seg som drittunger, sloss om makt og lar det gaa utover uskyldige mennesker....det er slik det pleier aa vaere.

Men jeg har virkelig ikke nok greie paa det til aa svare paa innlegget ditt...sorry, men jeg leste det iallfall...:)

*klem*

Ja, nå vet du hvordan puzzle har det. Hun har jammen skrevet mange innlegg som ingen gidder svare på.

Synes det var litt mer artig når nye DOL var helt ferskt og en kunne se hvor mange som hadde lest hvert innlegg. Da så man i det minste at noen hadde vært innom ;o)

Puzzle, helt enig! Det var det beste med nye DOL, og saa forsvant det! Lurer paa hvor det ble av??

*klem*

Gjest høstløv

Har dessverre ingen anelse om hva som egentlig skjer der nede i Oesten...regner med at to rike, maktsyke mennesker driver og oppfoerer seg som drittunger, sloss om makt og lar det gaa utover uskyldige mennesker....det er slik det pleier aa vaere.

Men jeg har virkelig ikke nok greie paa det til aa svare paa innlegget ditt...sorry, men jeg leste det iallfall...:)

*klem*

Denne tråden hadde du nok tjent en del på å unnlate og svare på.... *rister på hodet" *LOL*

Annonse

Gjest Christian Anker, lege

Vi har til hensikt å innføre denne ordningen igjen. Den ble fjernet da den belastet serveren for mye. Nå har vi en ekstra server og derved bedre kapasitet.

Vennlig hilsen

Gjest Makrovirus

*klem*

Nei selvfølgelig vet du ikke det, man kan da ikke vite alt heller ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...