Gå til innhold

FU: Hva bør man unngå å si til en gutt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva man bør unngå å si?

1. Jeg vil ha barn med deg

2. Du får det til å klø i eggstokkene mine

3. Skal vi gifte oss?

4. Er du flink til husarbeid?

5. Min mor kommer til å elske deg

Ellers ønsket jeg også å få vite (i mine yngre dager) en slags trylleformel man kunne bruke, ang.hva som er lurt å si, og hva som IKKE er lurt å si. Det hadde løst mye - og spart meg for en del nervøs neglebiting! :-)

Listen ovenfor inneholder iallefall fem sikre bankers. De bør du definitivt unngå...det første året :-)

Her har du noen sikre emner som stort sett alltid er greit og hyggelig å snakke om:

Snakk om film, musikk (cd-er, konserter, festivaler, band) ferier, kafeer, samfunn.

Har dere noe til felles? Studier, interesser...

Snakk ikke om ting som er grafsende i hans privatliv eller utbretting av ditt eget. Styr unna detaljer om familie og ikke minst venninneslarv.

IKKE presenter mindreverdighetskomplekser for kropp eller lignende. Det er skikkelig turn-off.

Ellers er det bare å ha øyekontakt, smile mye og ikke være redd for å gi komplimenter til ham - det liker gutta like mye som oss jenter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...