mjeff Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Jeg kjenner ingenting når jeg og kjæresten min har sex. Dette tar på oss begge. Kjæresten min sier at han får dålig samvittighet etterpå, siden jeg bare ligger der og tar imot. Jeg blir tent på han, og jeg elsker at han slikker meg, men med en gang han trenger inn i meg forsvinner all nytelse og tenning, da blir jeg bare liggende der som en oppblåsbar dukke. Vi har prøvd mange forskjellige stillinger, men ingenting funker. Han er den første personen jeg har hatt sex med. Han sier at grunnen til dette problemet kan være at jeg ikke kjenner min egen kropp nok. Han mener jeg bør utforske meg selv litt. Jeg kan ikke forstå hvordan det skal øke følsomheten der nede. Dette begynner og tære på oss begge. Etter vi har hatt sex blir jeg bestandig deppa, og har lyst å legge meg ned å gråte.. Noen som har noen gode råd til hva som kan gjøres? Er det noe veldig galt med meg?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61027-ikke-godt-med-sexkjenner-ingenting-vil-gjerne-ha-svar-fra-legen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hei! Jeg ser at du ønsker svar fra legen, men fikk så lyst til å svare på ditt innlegg. Jeg hadde det på samme måte som deg da jeg var en del år yngre, er 32 år nå. Mine første seksuelle forhold ga meg ikke så mye. Jeg var tent, men da vi skulle ha samleie, forsvant lysten og jeg ble som du "liggende der" uten å ha stor glede av det. Jeg begynte så etterhvert å onanere en del, ble kjent med min egen kropp og seksualitet. Fikk så, ved egen hånd, mange deilige orgasmer. Etter dette begynte jeg å ta på meg selv under samleie, ga meg selv nytelse samtidig. Dette har ført til at jeg nå nyter etthvert samleie mye mer. Jeg har funnet stillinger som gjør det godt for meg. Jeg har lært meg å bruke skjedemuskulaturen under samleiene og stimulerer klitoris samtidig. Jeg vet ikke hvor mye du kjenner din egen kropp, men om du ikke føler at du gjør det, så er det jo alltid verdt å forsøke å bli kjent med den. Finne ut hvordan du, ved egen hjelp, kan nyte et samleie. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61027-ikke-godt-med-sexkjenner-ingenting-vil-gjerne-ha-svar-fra-legen/#findComment-265736 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Jeg tror svært mange kvinner har vært igjennom den samme oppdagelsen som deg, at samleiet ikke gir dem den himmelstormende følelsen de hadde forventet. Årsaken til at du ikke kjenner noe er at kvinners lystsenter ikke er i skjeden, men i klitoris. Skjeden er utstyrt med forholdsvis få nerveender, mens klitoris har mange. Slik må det dessverre være, ellers hadde ikke skjeden fungert som fødselskanal. Da hadde det gjort så vondt å føde barn at det hadde blitt helt uutholdelig. Anonym har gitt en nydelig beskrivelse av hva du kan gjøre for å få det godt, også under samleiet. Bli kjent med kroppen din gjennom onani, bruk bekkenmusklene aktivt og praktiser dine kunnskaper også når du er sammen med kjæresten din. Gled deg, du har mye godt i vente! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61027-ikke-godt-med-sexkjenner-ingenting-vil-gjerne-ha-svar-fra-legen/#findComment-266021 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.