Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja slik er det bare og slik har det vært i 20år,er nå nettopp fylt 40. Litt slitsomt er det nå men tror ikke jeg blir bedre. Tar til meg det jeg kan,flørter vel aaalt for mye og så faller en hel del pladask og jeg kan ikke la vær.Hemmlig forhold blir etablert.Har nå nettopp truffet ei på 20!!! og hun er helt opphengt i meg (er fra før sammen med ei på 27) så nå er det altså igang igjen. Og.....Veldig ofte er det svært unge som flørter med meg,helt ned i 16-17 og da spør jeg: hva er det som kan være årsaken til dette??

Er jo selvsagt fult lovlig dette så jeg selv mener det er bare og nyte, ta til seg mens man kan.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61029-utroog-kan-ikke-la-v%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nøffelinøff

kanskje du burde prøve litt terapi? hvis du er 40 år og driver på med ei på 20 kaller jeg det barnerov...men smak og behag.

notorisk utroskap(det er det du lider av) skyldes ofte manglende respekt på kvinner pga dårlig forhold til mor, oppvekst i familie hvor foreldre lenge har vært utro, manglet omsorg som barn/ ungdom og får uansett tilfelle problemer med å være tro mot en person.

spørsmålet er ikke om du kan, men om du vil.

Gjest ikke undertegnet

kanskje du burde prøve litt terapi? hvis du er 40 år og driver på med ei på 20 kaller jeg det barnerov...men smak og behag.

notorisk utroskap(det er det du lider av) skyldes ofte manglende respekt på kvinner pga dårlig forhold til mor, oppvekst i familie hvor foreldre lenge har vært utro, manglet omsorg som barn/ ungdom og får uansett tilfelle problemer med å være tro mot en person.

Jeg tror du er redd for at andre damer ikke blir seksuelt tiltrukket av deg. Kanskje du alltid har hatt draget på damer, og du begynner å bli redd for at det forsvinner med alderen. Du føler nok at det alikevel er godt å få det konstantert at du er tiltrekkende. Det er deg selv du lurer til slutt. Vil du enne opp med det som ingen andre vil ha, bare pga av at du har vært en idiot mot dem du virkelig er glad i. Tenk litt over det! Lykke til. PS jeg forstår at det ikke kan være lett for deg.

Annonse

her var det jo noen svar på mitt innlegg ja men ingen av dere har rett i noen verdens ting.Har aldri hatt noe familieproblemer verken med mor eller far osv.Den som var nærmest må vel kanskje være nøffelinøff når han sier: det spørs vel om du egentlig vil!

Jeg ser ikke at det er noe galt med meg, mener egentlig at man bør leve mens man kan og det andre ikke vet har de heller ikke vondt av.

Men noe særlig svar på mitt innlegg har jeg ikke fått.

Ingen som er litt enige med meg her da!! Jeg må jo legge til at jeg ser betydlig yngre ut og er meget aktiv, men sier ifra min alder når jeg treffer på ei og det er helt greit.

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...