Gå til innhold

medbrødre.. barbering av pung og sånn?

Anbefalte innlegg

Gjest barrber'n på hjørnet :)

jeg prøver fra tid til annen å barbere pungen, siden min kjære liker det sånn.

men jeg synes ikke det er helt lett.. har prøvd med maskin, og da satte huden seg fast (AU!!). problemet ligger vel i at huden der er veldig tøybar og skrukkete.

hvordan gjør dere det? maskin? høvel? hvordan får dere det helt tett?

share your secrets, bro's!

Fortsetter under...

Gjest barrber'n på hjørnet :)

Jeg barberer med høvel med stor suksess.

Bynner på undersia og oppover,så tar jeg undersida av snoppen og drar nedover litt.

Barberer og litt på siden oppover mot maven, så det blir mere enn dusk.

det høres litt skummelt ut med høvel der nede, men det er kanskje en treningssak.

strekker du ut huden på pungen så du får med alt? bruker du skum? hvordan skum da i så fall?

det høres litt skummelt ut med høvel der nede, men det er kanskje en treningssak.

strekker du ut huden på pungen så du får med alt? bruker du skum? hvordan skum da i så fall?

Høvel og barbermaskin er vel og bra det, men for at du ikke skal få den velkjente kaktusfølelsen etter noen dager burde du heller forsøke Weet Sensitive(hårfjerningskrem).Fungerer utmerket og gir en myk ettervekst.

Spør SierDuDet, han må være den som kan mest om barbering der nede, av alle gutter i hele Norge utifra tidligere svar han har gitt på liknende spm..:)

Ja, jeg har visst utvilsomt blitt å regne som en ekspert på området.

Mine kunnskaper begynner å bli kjent i både inn og utland! :)

Annonse

Ja, du er såå flink med høvelen så :)

Blir nok en liten rikskjendis ut av deg skal du se!

;)

Jeg vet egentlig ikke om jeg vil bli kjendis på bakgrunn av mine shave-kunnskaper, men jeg får prøve og oppnå en kjendisstatus på andre måter :)

Kjeder meg på jobb, så du får underholde meg litt!!!! :)

Tanya1365380060

Jeg vet egentlig ikke om jeg vil bli kjendis på bakgrunn av mine shave-kunnskaper, men jeg får prøve og oppnå en kjendisstatus på andre måter :)

Kjeder meg på jobb, så du får underholde meg litt!!!! :)

Spørs hvilken underholdning du tenker på det..hihi..:)

Neida, jeg er klar for å underholdning litt jeg!

Tanya1365380060

Så fint da! Hva skal vi snakke om? :)

Jeg er forresten her om du ikke har vært her før:

www.welcome.to/ranglere

Der har jeg ikke vært nei!Skal vi snakke her eller der? Kanskje litt mer gunstig å bruke chatten, istedet for å sende innlegg frem og tilbake.

Der har jeg ikke vært nei!Skal vi snakke her eller der? Kanskje litt mer gunstig å bruke chatten, istedet for å sende innlegg frem og tilbake.

Jeg skriver innlegg her også, jeg, så det er samme for meg. Men jeg er nå engang der også akkurat nå :)

Tanya1365380060

Jeg skriver innlegg her også, jeg, så det er samme for meg. Men jeg er nå engang der også akkurat nå :)

Jeg chatter mærmest aldri, så jeg har ikke helt snøring på hvordan man kommer inn osv. Prøvde å skrive nickname og sånn, men det gikk ikke, kommer ihvertfall ikke inn da..hvordan gjør jeg det? Må jeg ha noe spesiell "tilkobling" for å komme inn på den chatten eller..?

Annonse

Jeg chatter mærmest aldri, så jeg har ikke helt snøring på hvordan man kommer inn osv. Prøvde å skrive nickname og sånn, men det gikk ikke, kommer ihvertfall ikke inn da..hvordan gjør jeg det? Må jeg ha noe spesiell "tilkobling" for å komme inn på den chatten eller..?

Det er godt mulig at nicket Tanya er registert der, det er trossalt en stor server det her..

Prøv med f.eks. Tanya123 eller noe sånt...

Har ikke helt greie på hva man trenger for å komme inn der, men du må i hvertfall trykke på refresh før du prøver med å komme inn med nytt nick.

Tanya1365380060

Det er godt mulig at nicket Tanya er registert der, det er trossalt en stor server det her..

Prøv med f.eks. Tanya123 eller noe sånt...

Har ikke helt greie på hva man trenger for å komme inn der, men du må i hvertfall trykke på refresh før du prøver med å komme inn med nytt nick.

Ja, men det går ikke å skrive noe i rubrikken i det heletatt liksom..

Må jeg først gå inn på den siden www.nattprat.tk, og logge meg inn der? Hvilken server skal jeg velge da...?Sorry, er helt grønn, vet nesten ikke hva en server er engang....:(

Ja, men det går ikke å skrive noe i rubrikken i det heletatt liksom..

Må jeg først gå inn på den siden www.nattprat.tk, og logge meg inn der? Hvilken server skal jeg velge da...?Sorry, er helt grønn, vet nesten ikke hva en server er engang....:(

Hmmmm du klarte det nå, men jeg tror du ramla ut igjen :)

Du er ikke alene om å være grønn, jeg er relativt grønnfarget på området, jeg også :)

Høvel og barbermaskin er vel og bra det, men for at du ikke skal få den velkjente kaktusfølelsen etter noen dager burde du heller forsøke Weet Sensitive(hårfjerningskrem).Fungerer utmerket og gir en myk ettervekst.

Hei, jeg fikk svie og sår hud etter å ha forsøkt Weet Sensitive der nede, men jeg har derimot bare positive erfaringer med et produkt som heter BlitzBlank som jeg fant på nettbutikken til Kondomeriet. Du finner det under Oljer/Glidemiddel (uvisst av hvilken grunn). Jeg brukte litt babyolje etterpå så ble det så fint så :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...