Gå til innhold

Vet ikke om han føler noe lenger

Anbefalte innlegg

Gjest hva gjør jeg nå

Jeg møtte en søt gutt for tre uker siden, på ferie.

Vi rota sammen, og det ble ganske intenst, på kort tid.

Nå har vi ikke truffet hverandre på nesten 14 dager.

Jeg vet ikke hva han føler for meg, om han virkelig føler noe, eller om disse følelsene er forsvunnet.

I starten sa han at han var betatt av meg, og bare det. Han sa at jeg ikke ga ham noen sjanse til å la det bli noe dypere, ettersom at jeg var så lukket..

Han er veldig stille og han sa han var usikker på meg.

Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Må kanskje få med at i begynnelsen av da vi traff hverandre, backa jeg ut et par ganger, da jeg var redd for at han bare kødda med meg - at han ikke mente noe med det. Jeg sa at jeg visste ikke om dette var så lurt, da jeg var livredd. Jeg har vanskelig for å binde meg, med andre ord.

men nå i ettertid har jeg skjlnt at han var dønn ærlig.

Og jeg føler at jeg har ødelagt alt.

Jeg har ikke turt og ringt så mye til ham, da jeg har vært redd for å screwe opp greia enda mer. Jeg får skikkelig angst når jeg prater med ham, jeg føler at alt jeg sier blir feil - kommer ut feil.

Men jeg vil ikke gi opp.

jeg har lyst å treffe ham, men jeg vet ikke om han vil treffe meg! Han virker veldig usikker selv, akkurat som meg.

Men han sa til meg på telefonene at etter som tiden gikk, ble følelsene han svakere og svakere. Hvordan skal jeg tolke dette?? Hjelp, jeg vil ikke miste ham, og jeg vil prøve å få dette til å fnugere, men jeg vet ikke hvordan. Jeg vil treffe ham, men jeg vet ikke om han vil treffe meg. Jeg prøvde å få ham til å forstå at det ikke var noe problem å treffes, selv om det er et stykke fra hverandre. (avstands-"forhold", med andre ord)

Det virker ikke som om han takler denne avstanden. Men jeg mener at det ikke er noe problem. Jeg kommer kanskje til å flytte dit til høsten, pga. skolegang.

Hjelp - hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61041-vet-ikke-om-han-f%C3%B8ler-noe-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hva gjør jeg nå?

En ferie-flørt, gratulerer!

Er dette din første?

Det var jeg som tok kontakt da, og han virker som en ærlig type, og han ville visst noe mer. Men nå vet jeg ikke hva han føler lenger. Jeg har så lyst å bare denge til ham og for pokker få ham til å gørte ut av seg det han tenker! Jeg går fra forstanden snart..

Hmmm... dette var da et langt innlegg..

Kan ju refere til meg selv og hur jag tenker; det er fort gjort at bli attraherad eller få känslor for en gutt (eller jente..) Allt føles egentlig ganske bra men en pause fra hverandre kan også gøre så att man "glemmer" vad man kjenner for denne personen. "Vad var det med han/hon som var så speciellt?!"

Men jag vill også si att når man da treffes igjen så kjenner man ganske fort om det er noe å bygge videre på...

Så jag synes nok att du ska prøva treffe han gutten igjen og se vad som skjer videre, eller bara ta det som det var; en ferieflørt...

Gjest Shallow_Hal

Det var jeg som tok kontakt da, og han virker som en ærlig type, og han ville visst noe mer. Men nå vet jeg ikke hva han føler lenger. Jeg har så lyst å bare denge til ham og for pokker få ham til å gørte ut av seg det han tenker! Jeg går fra forstanden snart..

Det er nok slik de fleste ferie-greier ender.

Man kommer hjem og fortsetter på de prosjektene man hadde før ferien.

Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur og en spennende affære :)

Gjest ikke undertegnet

Det er nok slik de fleste ferie-greier ender.

Man kommer hjem og fortsetter på de prosjektene man hadde før ferien.

Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur og en spennende affære :)

Jeg traff mannen i mitt liv på ferie....

så hahaha....

(Ikke at det skjedde noe før ferien var over da, men....)

Annonse

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei! Du kan for eksempel ringe og fortelle han at du var litt redd i begynnelsen, men at du ønsker mer kontakt med han nå. Vær ærlig og mest mulig naturlig, så antar jeg du vil få et svar som viser veien videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...