Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg virkelig ramla ned i kjelleren... Det knyter seg i magen, og tårene presser stadig på, uten at jeg lar de få lov å trille. Denne jenta skal ikke gråte nei! Kanskje der feilen ligger... Burde kanskje lagt meg under dyna og hylt for fulle mugger!?

Dette forsøket har virkelig tært på forholdet her hjemme. For bare 2 dager siden klarte jeg å foreslå at kanskje det var best å gå hver til oss. Selvfølgelig er det jo ikke det! Hvorfor sier jeg det? Det gjør bare så fryktelig vondt akkurat nå. Føler meg helt tom... Og jeg er helt sikker på at blodprøven til mandag viser at jeg ihvertfall ikke har klart å bli gravid!

Jeg vet det er oppturer og nedturer. Og nå har jeg virkelig en nedtur. Så jeg må jo bare ta meg sammen å krabbe meg opp igjen. For det er jo der oppe jeg har lyst til å være :-) Vet bare ikke helt hvordan jeg skal klare det akkurat nå... Har liksom ikke noe energi igjen.

Solen skinner nok snart igjen, jeg har troen på det :-) Må bare finne krefter til å blåse vekk noen skyer først...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61119-trenger-litt-tr%C3%B8st-eller-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Domenicka

Kjære becca72. Dette er vanskelig! Å være prøverører, mener jeg. Det er så vanvittig mange følelser involvert, på godt og vondt. Og når da vi i tillegg får tilført følelser pr resept, gjør jo ikke dette saken lettere. Nå mener jeg IKKE at vi skal skyve alt over på hormonene. (er det noe som gjør meg rasende så er det nettopp det :o/)

Tror ikke jeg er noen klok kone på dette området, til det har jeg litt for mange opp- og nedturer selv.

Men, ET råd har jeg i hvert fall lyst å gi;

Du skriver at du bør ta deg sammen. Det syns ikke jeg at du skal! Skrik, grin og ras fra deg. Bedre det enn å sette på lokket å la trykket gå ut over innsiden.

Lykke til, becca72 og becculf (?) Måtte dette gå deres vei nå. Det fortjener dere!

klem

Kjære deg, dette hørtes ikke godt ut! Men tror du ikke at det beste er å la tårene komme? Skrik og hyl så du får ut alle følelsene.

Vet hvordan du har det, jeg er slik selv, som heller biter det i meg, men har funnet ut hvor lite sunt det er *S*!

Men du vet den gamle klisjeen, med at blir bedre etterpå? Den stemmer nok litt... Det er jo godt å få tømt seg og. Og det er jo litt godt å kunne synes synd på seg selv ;-)!

I allefall slike situasjoner som dette, du har gått igjennom, og du er inne i en kjempetøff periode.

Og da reagerer vi ikke alltid fornuftig.. Eller kanskje det er det vi gjør?

Og når det gjelder mannen din, gi han en stor kos, og fortell hvor fortvilet du er.

Jeg tror nok at de fleste av oss her inne, har sagt både det ene og det andre til våre kjære..

Håper du føler deg litt bedre snart.

Og at de to blå sitter som et skudd!

Trøsteklem,

Hei becca!

Uff og uff, vi har det vondt vi /c:

Du og jeg begynner vel å bli ganske så mørbanket nå etter alle de fallene ned i kjelleren *s* Dårlig kondis har vi også så det er ikke bare enkelt å krabbe helt opp på loftet igjen...kanskje derfor vi stopper i stua hver gang for å trekke pusten... og så detter vi ned i kjelleren på ny....

Hvis dette ikke går rette vegen denne gangen tror jeg nok at det beste er en lang sommerferie med tankene langt unna alt som heter spray, sprøyter, tester.. Bare være kjærester, kose, gå på kino, spise god mat... for så å lade opp til ny runde til høsten!

Du fikk 2 blå sist Becca, og jeg er sikker på at du får 2 blå denne gangen og. Forandringen blir at du har begynt på sprøytene i forkant og får lov til å beholde det lille frøet ditt denne gang!!

Veldig glad ideg!!! Få *** til å bære deg opp på ryggen fra kjelleren og opp på loftet, og sørg for å bli der en stund!

Trøsteklem fra din venn for alltid

Huff, dette var virkelig trist lesing becca.

Jeg tror du nettopp skal gjøre akkurat det du selv foreslår - krype under dyna og hyle og skrike. Få det ut...

Send bort datra et par dager, gå på kino, gå turer og bare kos dere.Vær ærlig overfor sambo om hvordan du har det.

Sender masse varme tanker til deg, og håper at dette ordner seg for dere :o)

Stor trøsteklem fra

Annonse

Nå er det tøfft å være deg...det forstår jeg! Men du...hør på hva de andre her inne sier til deg...HYL..ikke hold det inne,men slipp det løs. Du har LOV til å gråte.

Jeg er en av dem som tar til tårene for alt..regelrett gråtekone :0)..men vet du hva?Det har en tendens til å hjelpe..selvsagt forsvinner ikke skuffelsen..men du får satt 'ord' på den..

Tenker MASSE på deg!!

Stoor gråteklem fra Hilde!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...