snobarna Skrevet 26. juni 2002 Skrevet 26. juni 2002 Hei. Har fulgt med lenge på innleggene i forumet og fikk lyst til å delta litt selv også. Er i gang med fryseforsøk på RH. Satte Profasi i går kveld og hvis alt går etter planen skal eggene settes inn fredag. Hadde vært utrolig deilig å få 2 blå om ikke så lenge. Jeg får krysse alt jeg har. 0 Siter
tieto Skrevet 26. juni 2002 Skrevet 26. juni 2002 Hei! Ville bare ønske deg lykke til på frysforsøket! Hvor mange egg har du i fryseren? Jeg prøvde meg også på et frysforsøk på RH men satte ikke Profasi... prøver å tenke godt etter men jeg kan ikke huske at jeg gjorde annet enn å ta eggløsningstester + ultralyd...hmmm...hvorfor det mon tro? Uansett! Lykke til til deg!! 0 Siter
snobarna Skrevet 26. juni 2002 Forfatter Skrevet 26. juni 2002 Hei! Ville bare ønske deg lykke til på frysforsøket! Hvor mange egg har du i fryseren? Jeg prøvde meg også på et frysforsøk på RH men satte ikke Profasi... prøver å tenke godt etter men jeg kan ikke huske at jeg gjorde annet enn å ta eggløsningstester + ultralyd...hmmm...hvorfor det mon tro? Uansett! Lykke til til deg!! Vi har 5 egg i fryseren på RH. 0 Siter
becca72 Skrevet 26. juni 2002 Skrevet 26. juni 2002 Dette blir spennende :-) Lykke til! Håper du kommer med gladmelding om ikke så lenge :-) Klem fra 0 Siter
yogi Skrevet 27. juni 2002 Skrevet 27. juni 2002 Hei ) Lykke til med frysforsøket ditt. Jeg skal også ha et frysforsøk til høsten. Har fem egg liggende i fryseren i Bergen og er derfor spesielt interessert. Du får fortelle hvordan det går. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.