Gå til innhold

Vondt etter trekking av tann

Anbefalte innlegg

Jeg fikk trukket en visdomstann jeg hadde hull i (for noen timer siden) Munnen blir stadig fylt av med nytt blod som jeg må spytte. Er dette normalt? Nå som bedøvelsen begynner å gå ut gjør det også vondt i såret. Hvor lenge vil dette vare? Det tok litt tid (15-20 min før tannen kom ut) men tannlegen sa at det var lite sannsynlig at det vil utvikle seg til betennelse Visdomstannen som ble trukket satt øverst i høyre hjørne. Mener at tannlegen sa noe om at betennelse sjelden oppstod der. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ta ibux, men har i skrivende stund ikke gjort dette, da jeg vegrer meg for å ta smertestillende. Jeg trodde at jeg bare skulle kjenne litt ubehag, men det gjør jo også temmelig vondt, så kanskje jeg burde ta smertestillende? Håper at du kan si meg hvor lenge det kommer til å gjøre vondt. Også hvor stor sannsynligheten er for betennelse/infeksjon (Grøss!!! Det er vondt nok som det er!)

På forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61152-vondt-etter-trekking-av-tann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...