Gå til innhold

HC, Tre, Domenica, Terten + andre rugere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Domenicka

Hei tieto!

Akkurat halvveis i rugetida og jakten på mer og mindre fremtredende symptomer er i gang.

Som på de andre forsøkene må jeg opp om natta for å tisse, er tett i nesen, ømme pupper og murrete underliv.

Positivt eller negativt? Aner ikke :o/

Nå begynner den verste etappen - dopapirutforskningetappen........

Jeg tester 3/7.

Lykke til alle rugere

Jeg er på dag 8 etter uttak og dag 4 etter innsetting. Har tidligere hatt noen "innbilt svangerskap-symptomer" som kvalme og ømme bryster på denne tiden, men nå kjenner jeg ikke noe av dette... Derimot har jeg en svært luftig og oppblåst mage, men det betyr vel neppe noe i denne sammenheng. So,... jeg vet ikke, jeg. Synes ventetiden er laaang og tung, og er sårbar og ustabil i humøret. Gemalen har vent seg til det meste, og de nærmeste kollegaene er greie! Lykke til med dagene fremover, Tieto og dere andre.

Hei vennen!

Først: takk for varme tanker lenger ned! Det er så deilig å ha deg :-)

Skal jo da tappe blod 1/7. Og en test på badet i morgen tidlig ;-) Huff som jeg gruer meg...

Tegn og symtomer er sånne som kan bety begge veier! Mens murringer, ømme bryster og diverse... Og dagene går sinnsykt tregt. Skulle ikke vært lov å måtte la oss vente sååå utrolig lenge på svar!

Sender deg en sms i morgen tidlig ;-)

Lykke til alle sammen

Stor klem fra

Hei tieto,

Huff, ja det er utrolig spennende dager for tiden! Jeg går å kjenner etter symptomer hele tiden...

Føler ikke at puppene er ømme og er vel litt bekymert av den grunn...

Jeg skal ta blodprøve den 1/7 så da faller dommen. Bare jeg ikke får mensen innen den tid..... :o)

Hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...