Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heiiii

Jeg skal si dere det var en meeget nervøs, negativ og spent pus på vei til ultralyd i dag, 7 uker og 3 dager på vei. Lite symptomer og følelse av graviditet gjorde at jeg har vært supermessimistisk MEN hør her::::

VI VENTER

T V I L L I N G E R !!!!!!

Alt så perfekt ut!!! og helt tydelig og klar hjertelyd som vi til og med fikk høre og se:-))

Det var virkelig en lettelse å få bevist at jeg faktisk er gravid - selv om......det enda ikke har gått opp for meg.

Jeg har liksom ikke turt å slippe gleden løs og har vært såå altfor mye bekymret - men nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal la disse dumme engstelsene ta overhånd, nå skal det mye til om noe går galt, og jeg akter ikke å kaste bort en fin tid og energi på negative tanker. Nå skal jeg jobbe med meg selv for å kunne gjøre meg selv, babyene og min kjæreste en tjeneste,::: smile og være glad og lykkelig!!!! Det fortjener vi alle 4 :-)))

TK: Jeg gleder meg til å høre oppdatering fra deg i morgen. Jeg er kjempespent på dine vegne, skriv inn så fort du har vært på UL !!

Sofie: Hvordan går det ???

Katheinka: Slutt å bekymre deg, vær glad og lykkelig, husk det er over 90% sjanse for at alt er i orden :-))

Klem fra en pus som ser ut som et utropstegn !!!

Vi snakkes :-)

Kooooz

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61158-oppdatering-fra-ultralyd-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

HERLIG,griner nesten på dine vegne jeg. Gud så fantastisk.

Og så tvillinger da.!!!!!!

Det måtte gå fullstendig rundt for deg!!!!!!!

Lykke lykke til.

Jeg er også pessimistisk og kjempenervøs for i morgen.

Det var jo her det sviktet sist da jeg fikk beskjed om at det hadde gått dritt,tror jeg stryker med hvis samme beskjed.

Kjenner at jeg skjelver her jeg sitter bare ved tanken.

Kan du ikke please skrive noen ord tilbake som kan berolige meg litt.

Symtomene kommer og går hos meg.Engster meg for alt!!!!!

du kjenner sikkert til problemet.

Nei Pus,dette var kjempenyheter,Begynte å bli engstelig at det hadde gått dritt for deg. Har vært innom forumet noen ganger for å se om status fra deg.

Lover og skrive status her inne så fort jeg kommer hjem i morra!!!!!"SSSSSSSSSSSS"

Grattisklem fra TK.

Annonse

Å herregud!!!! Jeg blir helt målløs ;-) Det må jo være så utrolig deilig! Er kjempemisunnelig :-)

Kjente et lite gnist av håp igjen nå :-)

Kos deg med din voksende mage pus! Dette er så utrolig fortjent! Tenk at om 9mnd har dere 2 pusunger ;-)

Lykke, lykke til!!!

Stor gratulasjonsklem fra

Wow! For en fantastisk nyhet! Gratulerer så mye med de 2 små i magen, pus! Har tenkt på deg i dag og ventet spent på denne rapporten. Vet hvor skummelt det er rett før man får dommen... Men dette overgår jo alle forventninger!

Ultralyden er en viktig milepæl, når alt så fint ut der så høres dette veldig trygt ut! Så prøv å slipp gleden løs! Når dere får to barn så kommer dere vel ikke til å kjempe så hardt for å få flere barn, bortsett fra at dere kanskje må gi de 4 i fryseren en sjanse.. Kanskje dere ender opp med enda ett tvillingpar.. Og begynner å lengte desperat tilbake til tida som barnløse... Men det er ikke så usannsynlig at dette er ditt livs eneste svangerskap og da er det for ille om man ikke klarer å nyte det og kjenne på alt det fantastiske som skjer i kroppen. Det er i hvert fall det jeg prøver å si til meg selv. Men det er en kunst å kunne glede seg også, og jeg jobber med saken og blir stadig flinkere ettersom svangerskapet skrider frem.

Dere har mye nytt å sette dere inn i nå, når det gjelder tvillingsvangerskap. Det høres morsomt ut!

Jeg skjønner at du har vært skånet for de verste grav. symptomene til nå, håper du ikke får dobbelt opp av kvalme, bekkenløsning osv. etter hvert. Men du tar vel i mot det med glede også, tenker jeg...

Igjen, gratulerer så mye!! Hils den glade pappaen også!

Klem fra

Annonse

Halloen pus!

Dette var kjempenyheter - du er knallheldig, og det er velfortjent!!!!

Blir i så godt humør når det går bra med folkene her inne! Slipp gleden løs og nyt at det er sommer. Du går jo en travel vinter i møte.... Jeg skal prøve så godt jeg kan å følge i dine fotspor. 4. sprøyten settes i morgen tidlig, så da er ikke Københavnturen så veldig langt unna.

Mange klemmer fra

Gjest Katheinka

Dette er jo helt fantastisk pus, og så to stykker! Gratulerer masse til dere begge, pass nå på deg selv og kos deg med magen, som skal vokse seg kjempestor!

Jeg skal på ultralyd 24. juli - slipper ikke til før i uke ni siden Haugesund skal ha ferie. Får håpe knøttet, etter å ha hørt din historie, er blitt ekstra motivert til å klore seg fast!

Klem fra

Så kjempe kjempegøy!!!!!

Gratulerer masse masse pus!

Jeg sitter her foran maskinen for første gang etter at våre to piker kom mandag 17. - fire uker for tidlig. Fødselen gikk kjempebra! Jeg sier til deg som jeg sa til TK - gå til www.snartmamma.com - tvillingklubben. Mange som oss!

Kjempemoro pus! Pass på deg selv!

Stor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...