Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei!jeg og typen min har prøvd å hatt sex ganske mangen ganger nå..

i begynnelsen var det kanonvondt! umulig å få den inn , og da var den stiv. Nå i ettertid blir den slapp akuratt i det den skal trenge inn i meg. Første gangen røk strengen også på p***** hans..

Føler det ligg litt psykisk til hos han, men det er forferdelig kjipt at når jeg er kåt som bare det så blir hans slapp og det blir umulig og gjennomføre.

Et annet problem er at den er langt over gjennomsnittet på tykkelsen.Jeg får den ikke inn.Prøvde med glidemiddel også men neiiida.--

Har vært sammen i 5 mnd nå og jeg begynner å bli frustrert uten sex altså..

*hjelp*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61191-det-er-s%C3%A5%C3%A5-kjipt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Jeg forstår at det er kjipt å være kåt og at han ikke får den opp. Men du må aldri vise at du blir sint el på ham. Det ødelegger bare mer- I know! Det er nok mest psykisk. Kanskje det er det for deg også siden det var så vondt første gangen. Bare ta ting med ro når dere prøver. Det går nok til slutt..

En av dere (eller begge) må det jo være noe feil med.!

Hvor tykk er den da?

Mål med en linjal tvers over eller ta en tråd rundt og klipp den av og mål tråden etterpå(diameter).

"Mål med en linjal tvers over eller ta en tråd rundt og klipp den av".

Jeg sier ikke mer!

Bulder&Brak

"Mål med en linjal tvers over eller ta en tråd rundt og klipp den av".

Jeg sier ikke mer!

hei.

baser dere på å få det til to ganger.

da kan dere få vekk fokus på det å pule. så får dere heller holde på med hverandre. bort med ut og inn og fram med fint og bra og godt og alt det som hører sammen. så kommer det nok både fukt og annet som skal til, i masse vis.

når det gjelder tykkelse så kan det være slik at det rett og slett er nødvendig med litt fukt, -rundt, ikke i, skjeden, for at det ikke skal være for mye friksjon mot f.eks. klam hud.

bb

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...