Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Ville bare fortelle at nå vi endte opp på Maigaard vi også! Har bestilt båt og hotell alt. Et lite tips hvis du ikke har bestilt enda, er å bestille hotellet sammen med båten. Med Stena var de veldig fleksible iallefall, med Colorline tror jeg man må være et visst antall netter og er bundet at det. Det ble iallefall 1200 kroner billigere enn full pris for vår del!

Jeg har ikke fått ringt Departementet om lovendringen enda, det har vært så travelt på jobb, og jeg har vært mest opptatt av å få plass et sted så vi skulle få forsøk i juli. Ciconia Århus hadde nemlig stengt akkurat i uke 29, da jeg har el.... Og i København har de stengt 3 uker. Så siden jeg slipper GonalF-sprøytene på Maigaard (har megasprøyteskrekk), så var valget lett!

Kanskje vi sees?

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61208-jol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann lillin!

Takker for tipsene!

Vi har lagt ferien vår til Danmark i år og har derfor leid sommerhus der sammens med noen venner.Skal også besøke familie på turen. Vi skal ta båten fra Gøteborg til fredrikshavn.

Men som sagt er det flott med tips hvis det mot formodning skulle være behov for å dra til Maigaard flere ganger, noe vi selvfølgelig håper å slippe!!

Kan jeg spørre hvilken "diagnose" dere har?

Ønsker deg masse lykke til og hold meg orientert hvis det skulle bli noen forandringer i det norske systemet.

Ja kanskje vi sees?

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61208-jol/#findComment-270598
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...