Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei becca!

Grattis!!! Endelig litt lønn for alle nedturene (c;

Stor klem fra

Hei Becca!

Så gøy å lese om de to blå. Denne gangen kan jeg ikke skjønne annet enn at det skal gå rette veien, og nå SKAL jeg følge denn blå stien som dere andre har tråkket opp. 4.sprøte er tatt, og jeg kjenner forventningene boble....

Lykke til og ta vare på det lille frøet (eller de to frøene) der inni.

Mange klemmer fra

Gjest Domenicka

:o)))

Dette var kjempemoro og innmari fortjent!!!!!! Du ligger 2 dager foran meg i løypa (som sats har døpt "den blå sti" :o)) Har store planer om å komme heseblesende etter deg.

I mellomtiden får du kose deg der framme, med tanken på at du er GRAVID! Denne gangen holder det til mål :o)))

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Hurra for deg som fikk de to blå, ja deg vil jeg gratulere. Alle vi ønsker deg noen små, og håper jo det blir flere. Bukke nikke neie, snu meg omkring, danse litt for deg med hopp og sprett og spring, ønsker deg av hjertet alle gode ting og si meg så hva vil du mere? GRATULERE

kos fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...