Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei og hoppsann!

Hvordan står det til med den gravide damen da? Det er jo en uke siden du fikk vite det i dag, det må jo feires. Tenk, nå er du 3 uker (eller 5, slik som de regner) og bare 35 uker igjen. Ja, jeg liker å regne litt. Dette blir kjempespennende framover. Når skal du på UL for første gang. Er vel ikke så lenge til. Gleder meg til neste torsdag, har fått byttet den ene timen jeg skulle ha til formiddagen.Lurer forresten på om det er lurt å trene så mye nå som jeg sprøyter. Kan vel ikke skade????

Talast!

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61268-til-katheinka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katheinka

Hei sats,

den gravide damen har det helt fint, har funnet ut at jeg like gjerne kan begynne å tro på at dette skal gå bra, det føles mye bedre enn å gå rundt og være redd hele tiden.

Kjenner jo ikke så mye til småen, da, men han er vel ikke mer enn et par mm nå og gjør vel ikke så mye av seg ennå (gjett hvem som leser Lennart Nilsson og Gro Nylander....)

Etter planen skal jeg på ultralyd 24. juli, Haugesund kunne ikke ta meg før i niende uke på grunn av ferien. Hadde jo vært stas å få se et hjerte eller to. Hadde vært artig å være i "dobbelt lykkelige omstendigheter", sånn som pus!

Synes ditt forsøk er gått så fort denne gangen, sats, tenk at du er nesten halvveis med sprøytene allerede! Denne ganen er jeg sikker på at det går bra, statistisk sett er det jo på tide, og Tings tryllestøv må jo gjøre susen.

Jeg gleder meg også til i neste uke, imidlertid er det mulig at jeg ikke kan, skal nemlig til Baltikum et par dager om ikke så lenge. Kom jo akkurat hjem fra Nordsjøen, så det blir litt "oll" med reising for tiden.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61268-til-katheinka/#findComment-266894
Del på andre sider

Hei sats,

den gravide damen har det helt fint, har funnet ut at jeg like gjerne kan begynne å tro på at dette skal gå bra, det føles mye bedre enn å gå rundt og være redd hele tiden.

Kjenner jo ikke så mye til småen, da, men han er vel ikke mer enn et par mm nå og gjør vel ikke så mye av seg ennå (gjett hvem som leser Lennart Nilsson og Gro Nylander....)

Etter planen skal jeg på ultralyd 24. juli, Haugesund kunne ikke ta meg før i niende uke på grunn av ferien. Hadde jo vært stas å få se et hjerte eller to. Hadde vært artig å være i "dobbelt lykkelige omstendigheter", sånn som pus!

Synes ditt forsøk er gått så fort denne gangen, sats, tenk at du er nesten halvveis med sprøytene allerede! Denne ganen er jeg sikker på at det går bra, statistisk sett er det jo på tide, og Tings tryllestøv må jo gjøre susen.

Jeg gleder meg også til i neste uke, imidlertid er det mulig at jeg ikke kan, skal nemlig til Baltikum et par dager om ikke så lenge. Kom jo akkurat hjem fra Nordsjøen, så det blir litt "oll" med reising for tiden.

Klem fra

Hei du :o)

Leser i et tidligere innlegg at du er litt engstelig, men nå må du bare slappe av og kose deg. Du er gravid og den/de der inne slipper ikke taket nå. Dette går helt fint, og jeg gleder meg til du har vært på UL.

Kan du ikke ta UL i Stavanger/Sandnes i stedet for å reise helt opp til Haugesund? Syns å huske at Haugesund sa at de gjerne ville begynne å bruke gynekologer i nærområde til den enkelte. Da sparer en jo både tid og penger.

Ellers så håper jeg at du får tid til å være med neste torsdag. Hadde vært kjekt å treffes igjen. :o)

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61268-til-katheinka/#findComment-266945
Del på andre sider

lange dager

Hei du :o)

Leser i et tidligere innlegg at du er litt engstelig, men nå må du bare slappe av og kose deg. Du er gravid og den/de der inne slipper ikke taket nå. Dette går helt fint, og jeg gleder meg til du har vært på UL.

Kan du ikke ta UL i Stavanger/Sandnes i stedet for å reise helt opp til Haugesund? Syns å huske at Haugesund sa at de gjerne ville begynne å bruke gynekologer i nærområde til den enkelte. Da sparer en jo både tid og penger.

Ellers så håper jeg at du får tid til å være med neste torsdag. Hadde vært kjekt å treffes igjen. :o)

Hilsen

Hei! håper noen kan gi meg et svar... Satte inn to egg for akkurat ti dager siden. Synes at ventetiden er veldig lang, og er livredd:)for å gå på do i tilfelle mensen har dukket opp. Jeg lurer på om dere vet når mensen pleier å dukke opp etter all tukling med hormoner? Håper jeg får svar!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61268-til-katheinka/#findComment-267222
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...