Gå til innhold

Er folk helt BLINDE eller??????

Anbefalte innlegg

Gjest rugekona

Rundt meg går verden sin vante gang. Jeg konverserer med naboen om mose i plenen, serverer is til naboens sønn. Jeg hilser på postmannen, selv om vi aldri sier noe til hverandre. Jeg skravler i telefonen som om alt er normalt. Ønsker min svigermor; velkommen skal du være og smiler veloppdragent, slik svigerdøtre skal.

Men egentlig har jeg lyst til å HYYYYLE. La meg være i fred. Skjønner dere ingenting. Ser dere ikke at jeg driter i resten av verden akkurat nå? Jeg har ikke lyst til å smile pent, konversere om uvesentlig mose eller gi andres unger is. og definitivt ikke ta mot svigermor og pjatte om alle de søte små barnebarna

Jeg ruger, KAN JEG VÆR'SÅ SNILL FÅ VÆRE I FRED?

Tror jeg legger meg nedpå litt, jeg. Vekk meg når det er tid for testing da........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61316-er-folk-helt-blinde-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...