Gå til innhold

Blir alle lei av forholdene?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

Hei

Sitter å lurer på om det er vanlig eller om det bare er meg. Jeg har hatt 4 langvarige seriøse forhold. Alle forholdene så har jeg blitt så drittlei av typen. Så lei at jeg har spydd omtrent til slutt. Jeg har mot slutten blitt forelsket i andre gutter og flydd på byen. Jeg har hatt gnisten der frem til ca 2 år, etter det dabber det av sakte med sikkert.

hva kan gjøres ?? Jeg ønsker ikke å holde på sånn.

Har nå vært sammen med en flott gutt i 5 år, og ønsker ikke at det skal bli slutt, men er så dritt lei at jeg behandler han ikke særlig fint lenger. hva kan gjøres ???

Jeg merker at jeg trenger litt spenning og forandring i livet mitt, hvordan kan jeg få til det uten å gå fra samboeren min ??

Håper på svar :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61335-blir-alle-lei-av-forholdene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å snakke med samboeren din om dette at du føler behov for litt spenning i livet? Det er vel ikke umulig at dere kunne finne på noe spennende SAMMEN, da? F.eks. invitere ham på en date utenom det vanlige?

Harselv vært gift i snart 15 år (med samme mann) og har selvsagt hatt perioder innimellom der jeg har vært lei. Men kloke medsøstre har gitt meg rådene overfor. Ved å følge disse i slike gråe perioder, har forholdet vårt utviklet seg og fått ny mening istedenfor å strande...

Ønsker deg all mulig lykke til med forholdet deres!

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Hvis du vil satse på et varig samliv, er vennskap viktig. En venn er der til å stole på, viser respekt osv. Men par som vil satse langsiktig må også ha venner og hobbier utenfor forholdet. Det gjelder å gi hverandre frihet, men samtidig kunne stole på hverandre.

Les om "Samliv som varer" her under FAKTA.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...