Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Prøver å forberede meg litt til imorgen...

Kan jeg begynne rett på nytt forsøk? Noen som har gjort det og kan fortelle litt om erfaringer her? Vet jo at RH helst vil at det skal gå en mens imellom men det er vel kun for å se at syklusen er stabil igjen og det var den jo etter forrige forsøk vil nok være det nå også... Tror det vil være en trøst i seg selv å begynne rett påan igjen uten pause.. Hvis vi må opp i 7 forsøk (f.eks.) så er det jo bare å kjøre på her (c;

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61343-nytt-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kristin1970

tieto

Nå må du ikke ta sorgene på forskudd, jeg trodde du hadde testet to blå - selv om den ene er litt svak.

Jeg krysser fingrene for deg og håper strekene blir kraftigere.

På RH får man normalt ikke begynne rett på et nytt forsøk. De mener at det da er større fare for cyster, og at eggstokkene hadde godt av en liten pause.

Selv ble jeg veldig skuffet da jeg ikke fikk begynne igjen med en gang. I alle fall da jeg hørte at Becca72 fikk lov.

Jeg vet ikke hvorfor noen får lov og andre ikke. Tror kanskje at det kommer an på hvem en snakker med på RH.

Lykke til.

Bare si fra om du trenger noen å snakke med - vi bor jo bare 3 mil fra hverandre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61343-nytt-fors%C3%B8k/#findComment-267228
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...