Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er det virkelig mange gladnyheter her! Gratulerer så masse til Becca72, Cacao, TK og Pus!! Kos dere fremover det fortjener dere virkelig!

Sånne nyheter gjør at jeg får motet tilbake igjen etter vårt andre ICSI-forsøk.

Så et spørsmål til derer erfarne damer: Vi har 2 forsøk igjen i Danmark. Det er som jeg har forstått ikke sannsynlig at vi får dekket medisiner til forsøk utenlands? Eller? Hva gjør dere som reiser til Danmark? Vi har også satt oss på "hold" på Riksen, sa at jeg ville avvente hva myndighetene fant på. Hva synes dere at vi skal gjøre nå. Skal vi hoppe på forsøk på riksen og ha forsøkene i Danmark i "reserve" eller ta de to siste i Danmark og så se? Er så frustert akkurat nå på hva vi skal velge. På riksen vil det koste 18000,- og hvis vi tar forsøket i Danmark vil bare med. koste 18000 og reise og opphold i tillegg. Skjønner dere? Kan noen av dere snille jentene hjelpe meg å sortere tankene? Hva med aldersgrense for ICSI på riksen nå? Er det tilbake til det gamle? 37 år? Jeg er nemlig 36 år nå.

Dette ble rimelig rotete, men regner med at er det noen som skjønner dette, så er det dere!

Lykke til alle sammen, og igjen GRATULERER!!

Klem kul

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61353-gratulerer-s%C3%A5-mye/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...