Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg venter vårt andre barn og har hørt at bringebær-te skal være godt for livmoren. Forrige fødsel var på mange måter en traumatisk opplevelse, men det gikk jo bra til slutt.Har på ingen måte lyst å oppleve det samme som sist gang og vil gjerne gjøre det jeg kan for å hjelpe livmoren til å jobbe mer effektivt under riene. Er bringebærblad-te noe å anbefale?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61385-bringeb%C3%A6rblad-te/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rhea Silvia

Hie!

Jeg brukte bringebærbladte sist jeg var gravid, og hadde en flott og passe rask fødsel. Det var min andre fødsel, og en bedre opplevelse enn sist. nå skal vel ikke teen ha all æren da....

Begynte i uke 30, og drakk to-tre kopper hver dag. kjøpte bringebærblader gjennom apotek ( dei måtte bestille), og fikk en stor eske. Nok til flere.... Men dyrt var det ikke.

Jeg drakk teen med litt sukker og sitron, eller blandet med peppermyntete. Smaken er ikke så aller verst.

Jordmoren jeg brukte da hadde veldig stor tro på bringebærbladte, hun mente også at det kunne ha en positiv effekt på blodtrykket.

Nå er jeg i 27 uke med nr tre og begynner drikke te om noen uker. selv om jordmoren min denne gang er redd det skal føre til at jeg ikke rekker frem til sykehuset. :-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61385-bringeb%C3%A6rblad-te/#findComment-270901
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...