Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, og takk for mange flotte og lærerike innlegg!

Etter mange år som barnløs skal jeg nå begynne på Pergo. Jeg leser at det er normalt med blodprøve underveis, legen sa ingen ting om det. Kan ellers nevne at det ble påvist endometriose for noen mnd. siden. Kan noen svare meg på om blodprøve er nødvendig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61404-ny-p%C3%A5-sidene-men-gammel-barnl%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tok aldri blodprøve de gangene jeg brukte pergotime (9 ganger tilsammen). Blodprøven er vel bare for å påvise om du har hatt eggløsning.

lykke til da.

hilsen

Takk for svar! Da setter jeg i gang og håper på 2 blå, henvising til IVF er sendt så nå er iallefall noe igang.

Det er utrolig mange kjente følelser som vises på disse sidene. Føler med dere alle som prøver!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...