Gå til innhold

(Tittel mangler)

Anbefalte innlegg

Gjest benedicte

hei!

Akkurat nå klarte jeg å svelge to p-piller på rad, fordi jeg var helt sikker på at jeg hadde glemt å ta p-pillen igår.. fant akkurat ut nå at det hadde jeg ikke...:(

Hva skal jeg gjøre? Er dette farlig? Hvordan skal jeg forsette ut brettet nå??er i slutten av andre uke på brettet..

Fint om noen kan svare fort,er litt redd..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61454-tittel-mangler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest benedicte

Ikke noe krise om du tok to på en dag i alle fall.

Men du bør ta en pille fra et annet brett og ellers fortsette som normalt. Men ikke hopp over en dag for da blir du "usikker".

vet ikke helt om du forsto hva jeg mente, jeg forklarte veldig dårlig..

Jeg våknet idag og så at torsdags pillen fremdeles var på brettet, altså trodde jeg at jeg hadde glemt å ta den i går. Derfor tok jeg to stk rett etter hverandre, for å bevare sikkerheten etter glemt pille.

MEN saken er den at jeg ikke hadde glemt å ta pillen igår likevel, har bare tatt den fra et annet brett jeg hadde liggende!

Dvs at jeg nå har spist en pille for mye i forhold til det jeg egentlig skal..er det farlig? skal jeg bare fortsette på brettet som normalt, altså ta en pille imorgen osv..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61454-tittel-mangler/#findComment-268137
Del på andre sider

Gjest alven

vet ikke helt om du forsto hva jeg mente, jeg forklarte veldig dårlig..

Jeg våknet idag og så at torsdags pillen fremdeles var på brettet, altså trodde jeg at jeg hadde glemt å ta den i går. Derfor tok jeg to stk rett etter hverandre, for å bevare sikkerheten etter glemt pille.

MEN saken er den at jeg ikke hadde glemt å ta pillen igår likevel, har bare tatt den fra et annet brett jeg hadde liggende!

Dvs at jeg nå har spist en pille for mye i forhold til det jeg egentlig skal..er det farlig? skal jeg bare fortsette på brettet som normalt, altså ta en pille imorgen osv..?

Fortsett som vanlig, men du må forlenge med en pille i slutten av perioden. To piller i en dag telles bare som en, hvis du skjønner.

Det er ikke farlig å ta to piller i en dag, du kan bli litt dårlig i magen, men ingenting annet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61454-tittel-mangler/#findComment-268471
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...