agape Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg har nylig hatt en utskrapning etter missed abortion. Utskrapningen ble foretatt i uke 10, og var ukomplisert. Eggløsning ble påvist omlag 3 uker etter, med menstruasjon 14 dager etter dette igjen. Jeg ønsker å bli gravid igjen, men er avhengig av IVF-behandling. Jeg har fått beskjed om at jeg må vente 3 sykluser før jeg kan starte nytt forsøk Mitt spørsmål: Jeg ser at det er ulik praksis rundt dette. Vet du om det finnes vitenskapelig belegg for at et slikt opphold er nødvendig eller tilrådelig? Jeg føler at dette er et tema som bør kunne være gjenstand for diskusjon, særlig med tanke på tidsbruk i forhold til kvinnens alder. Dersom det finnes vitenskapelig belegg for at et slikt opphold er nødvendig, vil jeg lettere kunne akseptere disse betingelsene. På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61491-ivf-etter-utskrapning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.