Gå til innhold

vi vil ikke gi opp enda!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest gir oss ikke!!

hei!!

var inne på forumet for en stund siden, hadde da bestemt oss for å gå over til adopsjon.men da vi begynte på den prosessen, følte vi at, nei vi kan ikke gi opp enda!!

vi er et par på snart 25 og 33.har hatt 4 icsi beh.neg res.fant ikke ut før ved siste forsøk at jeg hadde lavt stoffskifte.nå 9 mndr etter siste beh.er jeg blitt mye mer energisk og stoffskiftet har normalisert seg.vårt problem er at eggene ikke vil feste seg.har alltid hatt mange egg ca20 i snitt.

er normalvektig og røyker ikke.

min mann har nedsatt sædkvalitet.

er det noen her inne som kan anbefale oss en bra klinikk?

ved de andre forsøkene var vi i trondheim.er det en liten sjanse for å lykkes selv etter 4 forsøk dere?

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61539-vi-vil-ikke-gi-opp-enda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så fint at dere har bestemt dere for å prøve litt til. Det er mange her på forumet som har hatt flere enn 4 forsøk, og ikke lyktes før 5., 6., eller til og med 7. forsøk. Vi har hatt 3 icsi-forsøk, med en graviditet med abort e. 11 uker, og skal prøve igjen i Danmark om en ukes tid. Har satt 5 sprøyter til nå, og regner med å ta 6-7 til før vi setter kursen mot København og Ciconia-klinikken. De har klinikk i Århus også, pluss at Maigaard i Århus også skal være et bra sted. Kjempegod service og tid til omtanke i en vanskelig situasjon er inntrykkene jeg sitter igjen med.

Håper dere lykkes snart i denne strevsomme kampen.......

Mange hilsener fra

Gjest julianne

Kan det hende at dere kan få tre forsøk til i det offentlige, i og med at dere ikke fikk vite at du hadde lavt stoffsdkifte før nå? Dere har jo krav på en grundig utredning før IVT/ICSI start, og det med stoffskifte er jo meget vesentlig for sjansen til å lykkes med forsøk. Her kan det hende at noen hat glemt å ta en blodprøve, og det skal ikke dere lastes for?? Lykke til!!!

Gjest gir oss ikke!

tusen takk for oppmuntrende svar.jeg får desverre ikke flere forsøk i det offentlige pga stoffskiftet mitt.en glipp av min egen lege.jeg gikk selv ned på legekontoret og forlangte en stoffskifteprøve.nå 9 mndr etter siste forsøk har stoffskiftet endelig normalisert seg.

en gladmelding er, at jeg fikk brev fra maigard i danmark i går og han sier tross mine forrige forsøk har jeg store sjanser for å bli gravid enda.jeg er såå glad for dette!!

vennlig hilsen meg!!

Gjest klem tra mina

tusen takk for oppmuntrende svar.jeg får desverre ikke flere forsøk i det offentlige pga stoffskiftet mitt.en glipp av min egen lege.jeg gikk selv ned på legekontoret og forlangte en stoffskifteprøve.nå 9 mndr etter siste forsøk har stoffskiftet endelig normalisert seg.

en gladmelding er, at jeg fikk brev fra maigard i danmark i går og han sier tross mine forrige forsøk har jeg store sjanser for å bli gravid enda.jeg er såå glad for dette!!

vennlig hilsen meg!!

det er bra. for å gi opp går ikke an!!! I dag etter 13 dagers ruging kom mensen min og negativ test-----

tross alt er det vel lys i tunellen for oss alle!??

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...