Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest corsica

Jeg har vært her før, senest i vinter. Da hadde vi vårt andre prøverørsforsøk på Ullevål. Etter att regjeringen endret livene våres alle sammen, så prøvde vi med å være tålmodige.Ikke det att vi ikke kunne betale for et forsøk, men vi hadde bare nok til et, og dessuten synes jeg att det er en prinsippsak. Nå håper vi å komme igang igjen med en gang alt er fastsatt. Imellomtiden går jeg til en naturterapeut og på tirsdag skal jeg til akupunktur. Jeg er 32 år, og har en tett eggleder og en eggleder som er operert bort en bit midt på pga grav.utenf. livmor. for ca. 6-7 år siden. Legen kan ikke forklare hvorfor den andre egglederen er tett, og han mente det var bare en ting å gjøre, altså prøverørsbefruktning.Det jeg vil gjøre nå er å slanke meg 10 kilo,(kutte colaen, hjelp!), røyken sluttet jeg med for etogethalvt år siden, naturterapi, akupunktur og det siste, jeg har tenkt tilå bytte til Rikshospitalet. Jeg vet ikke om det siste hjelper, men de har fryser og ullevål har ikke. Nå venter jeg bare på om politikerne får ut fingeren, og så lurer jeg på om vi får tre nye forsøk for 18000, når jeg egentlig har bare en igjen. Det hadde ikke vært så dumt....

Lang hilsen fra en tålmodig

corsica tidligere Uggle

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61676-tittel-mangler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har iallefall gjort ditt for at dere skal lykkes. Tenker da på røykekutt og akupunktur. Jeg har også vært en av disse cola-slavene, men nå er det faktisk snart 10 uker siden jeg sluttet med den svarte brusen. Har sikkert drukket 2liter tilsammen på 10 uker, det er jo ingenting mot det daglige inntaket på sikkert 1-1,5 liter. Det var soneterapeuten som fikk meg til å gi opp colaen. Har også brukt akupunktur nå foran vårt fjerde forsøk som snart skal skje i København. Håper dere lykkes i høst!

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61676-tittel-mangler/#findComment-269311
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...