Gå til innhold

Laber sengeaktivitet

Anbefalte innlegg

Gjest laber sengeaktivitet

Jeg har vært sammen med min kjære i to år og vært samboer med han det siste året. Vi elsker hverandre høyt og får akkurat den følelsesmessige delen dekket.

Vi har det godt sammen på mange måter, men jeg savner å ha mer sex. Han kan i lange perioder ta til takke med kun en gang i uken, mens jeg helst vil ca fire ganger i uken. Dette har foregått det siste halvåret. Han sier at han føler seg utslitt av arbeidet sitt. Han jobber opp til 11 timer om dagen på det værste, mens andre dager blir det 6-7 timer. Han har et fysisk hardt arbeid og trener derfor vekter et par ganger i uken for å holde kroppen i form til arbeidet. Men jeg tenker, hvorfor har han energi til å trene med vekter i stedet for å

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61716-laber-sengeaktivitet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ronaldo

Jeg tror ikke dere skal være altfor sikre på at "dere elsker hverandre så høyt"(*ler*) lengre... hvertfall ikke han deg...

Det at sexen dabber av i et forhold, hvor den ene parten ikke har særlig lyst på den andre lenger, er da ikke noe særlig sensasjonelt?

Dette er den klassiske utviklingen den siste tiden før et forhold ebber ut... sorry!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61716-laber-sengeaktivitet/#findComment-269599
Del på andre sider

Gjest Ei som har vært der.....

Jeg tror ikke dere skal være altfor sikre på at "dere elsker hverandre så høyt"(*ler*) lengre... hvertfall ikke han deg...

Det at sexen dabber av i et forhold, hvor den ene parten ikke har særlig lyst på den andre lenger, er da ikke noe særlig sensasjonelt?

Dette er den klassiske utviklingen den siste tiden før et forhold ebber ut... sorry!

unnskyld meg,men dette var et idiotisk svar....

Alle har forskjellige behov for sex...

Er du gammel egentlig??

Har i perioder liten lyst,det har veldig mye med hvordan vi har det ellers også,og da tenker jeg på stress....

Det kan jo hende selvfølgelig at det er følelsene for partneren som skranter,MEN det er ikke dermed sagt at det er tilfelle her og at det er sånn som du så bastant mener!!!!!

Skjerp deg....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61716-laber-sengeaktivitet/#findComment-270219
Del på andre sider

Er du gammel egentlig??

Har i perioder liten lyst,det har veldig mye med hvordan vi har det ellers også,og da tenker jeg på stress....

Det kan jo hende selvfølgelig at det er følelsene for partneren som skranter,MEN det er ikke dermed sagt at det er tilfelle her og at det er sånn som du så bastant mener!!!!!

Skjerp deg....

Hei!

HVorfor tror du automatisk at det er noe feil??

Kan godt forstå at din kjære er sliten,man kan jo faktisk bli det av hardt arbeid...

At han trener og prøver å komme i bedre form som du sier...kan jo være en rekreasjonsform for ham....

At han slapper av på den måten....

Samboeren min gjør det samme,eller spiller på pc,n....

Vet du om det er noe annet som han tenker på?

Jobb,pengeproblemer o.l...

Gi ham litt tid,ikke mas og heller ikke tro at det er noe galt i forholdet...

Spør ham rett ut...si at for din del har du behov for å få vite,deretter lar du ham bare være...

La alt være som vanlig,uten mas om sengekos...

Gi ham litt omsorg ganske enkelt.....

Lykke til og håper det ordner seg....

P.s...

Har dere alltid hatt det slik eller er dette noe nytt??

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61716-laber-sengeaktivitet/#findComment-270234
Del på andre sider

Gjest ronaldo

Er du gammel egentlig??

Skjerp deg....

Selvfølgelig er det ikke noe moro å høre at du i realiteten beskriver et forhold som ligner VEEEELLLDIG på et forhold som sakte og sikkert er i ferd med å ebbe ut...

Men man blir gjerne provosert når noen setter ting inn i en sammenheng man ikke liker... men du kan gjerne gjemme det jeg skrev, og plukke det frem om et par år.... *ler litt*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61716-laber-sengeaktivitet/#findComment-270305
Del på andre sider

Du virker litt umoden. Et svar er ikke "svart eller hvitt". Når jeg sier at jeg vet vi elsker hverandre er noen av grunnene til at jeg påstår det----> han er ivrig etter å ta meg med steder(til kompiser etc), dra på turer, holde meg i hånda, stryke meg over håret og for eksempel elsker han å ha meg i armkroken mens vi ser filmer. Om han ikke elsket meg, ville han da giddet å gjør alle disse tingene. Og dette var bare noen få eksempler. Kosen og ømheten er der. Men vi har ikke ofte nok sex.

Ditt svar er fasiten eller? jaha... (ironi)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61716-laber-sengeaktivitet/#findComment-270416
Del på andre sider

Annonse

Hei!

HVorfor tror du automatisk at det er noe feil??

Kan godt forstå at din kjære er sliten,man kan jo faktisk bli det av hardt arbeid...

At han trener og prøver å komme i bedre form som du sier...kan jo være en rekreasjonsform for ham....

At han slapper av på den måten....

Samboeren min gjør det samme,eller spiller på pc,n....

Vet du om det er noe annet som han tenker på?

Jobb,pengeproblemer o.l...

Gi ham litt tid,ikke mas og heller ikke tro at det er noe galt i forholdet...

Spør ham rett ut...si at for din del har du behov for å få vite,deretter lar du ham bare være...

La alt være som vanlig,uten mas om sengekos...

Gi ham litt omsorg ganske enkelt.....

Lykke til og håper det ordner seg....

P.s...

Har dere alltid hatt det slik eller er dette noe nytt??

Mvh

Takk for at du svarte.

Og svar til spørsmålet ditt er; nei vi har ikke hatt det slik lenge. Kan si det har bygd seg opp i løpet av det siste halvåret. Og det er frustrerende. Trenger å føle at bare MÅ ha meg innimellom;) Han har forresten gode dager innimellom(for eksempel i går)når han sier han er uthvilt, og da er han ivrig og holder på lenge. Men disse "super" dagene kan en ikke leve så lenge på, for jeg trenger å ha et aktivt seksualliv. Fy jeg virker egentlig egosentrisk ser jeg når jeg leser over det jeg skriver(?). Uansett vil jeg aldri aldri bytte han ut. Elsker han veldig høyt.

Skal prøve å tenke over og følge noe av det du skrev.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61716-laber-sengeaktivitet/#findComment-270420
Del på andre sider

Gjest ronaldo

Du virker litt umoden. Et svar er ikke "svart eller hvitt". Når jeg sier at jeg vet vi elsker hverandre er noen av grunnene til at jeg påstår det----> han er ivrig etter å ta meg med steder(til kompiser etc), dra på turer, holde meg i hånda, stryke meg over håret og for eksempel elsker han å ha meg i armkroken mens vi ser filmer. Om han ikke elsket meg, ville han da giddet å gjør alle disse tingene. Og dette var bare noen få eksempler. Kosen og ømheten er der. Men vi har ikke ofte nok sex.

Ditt svar er fasiten eller? jaha... (ironi)

Umoden???? *ler* Det er vel kanskje ERFARING, som er min styrke i denne debatten....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61716-laber-sengeaktivitet/#findComment-270428
Del på andre sider

Gjest marlyn

heisann!

har også samboer og har selv opplevd det samme problemet du beskriver, både fra min side og fra hans side. Dersom det er mye å tenke på, mye jobbing og stress, fører det ofte til at en har mindre overskudd til sex. Det trenger ikke å bety at forholdet dabber av.

Synes mamma30 hadde et veldig bra svar! Hør heller på henne isteden for på ronaldo.

Det går nok bra skal du se! Lykke til videre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61716-laber-sengeaktivitet/#findComment-270547
Del på andre sider

Selvfølgelig er det ikke noe moro å høre at du i realiteten beskriver et forhold som ligner VEEEELLLDIG på et forhold som sakte og sikkert er i ferd med å ebbe ut...

Men man blir gjerne provosert når noen setter ting inn i en sammenheng man ikke liker... men du kan gjerne gjemme det jeg skrev, og plukke det frem om et par år.... *ler litt*

Den erfaringen som du forteller om, synes jeg at du skjuler -veldig godt-. Enhver tulling kunne ha kommet med den konklusjonen du kommer med. Det er enkelt, og som tingene er idag, du har stor mulighet for å "få rett" *ler litt*

So what, om de bryter? Du vil ha feil nå og for alltid feil. Folk som elsker en gang i uka holder sammen i årevis, dersom begge er fornøyde med det. Hennes ønske om 4 ganger i uka, synes jeg er krevende når hun ser hva slags situasjon han har. Å trene gir i neste omgang mer energi, å elske gir i neste omgang slapphet og søvnighet. Stor forskjell.

Det er bare en fordel om du er ung, ronaldo - for vi kan unnskylde din komplette verdensmester-holdning. Er du tvert imot en mann med erfaring, ville jeg tenke meg om før jeg kaster ut slike svar som "alle" kan gi. Det blir for enkelt for en voksen person, livet er litt mer komplekst enn som så.

*ler litt*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61716-laber-sengeaktivitet/#findComment-270731
Del på andre sider

Gjest ronaldo

Den erfaringen som du forteller om, synes jeg at du skjuler -veldig godt-. Enhver tulling kunne ha kommet med den konklusjonen du kommer med. Det er enkelt, og som tingene er idag, du har stor mulighet for å "få rett" *ler litt*

So what, om de bryter? Du vil ha feil nå og for alltid feil. Folk som elsker en gang i uka holder sammen i årevis, dersom begge er fornøyde med det. Hennes ønske om 4 ganger i uka, synes jeg er krevende når hun ser hva slags situasjon han har. Å trene gir i neste omgang mer energi, å elske gir i neste omgang slapphet og søvnighet. Stor forskjell.

Det er bare en fordel om du er ung, ronaldo - for vi kan unnskylde din komplette verdensmester-holdning. Er du tvert imot en mann med erfaring, ville jeg tenke meg om før jeg kaster ut slike svar som "alle" kan gi. Det blir for enkelt for en voksen person, livet er litt mer komplekst enn som så.

*ler litt*

Bare for å ha sagt det, jeg er en ganske moden mann,uten å være en gammel mann, og jeg har en god del erfaring, både med korte og lengre, seriøse forhold.

Dere jenter, prøver å lage disse naturlige tingene, til noe "komplekst" som du hevder det er. Jeg ser det faktum at forelskelse og hyppig sexaktivitet, er noe som oppstår, og som vi mennesker gleder oss over, nyter, men like naturlig som slike følelser oppstår, er det at de i mange tilfeller forsvinner, UTEN at det "er noe galt" med de innvolverte.

Det er bare det at mange mennesker prøver å snu naturen på hodet, til noe som ikke er så naturlig, men slik man ØNSKER at ting og tang bør være....

Forøvrig er det meg ganske likegyldig hvor gammel du syns jeg bør være, det som er viktig for meg er ærlighet, og uærlighet kan du ihvertfall ikke beskylde meg for!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61716-laber-sengeaktivitet/#findComment-271056
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...