Gå til innhold

Nettbutikk med leketøy, hvilken er best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så du har erfaring med div.analkuler og buttplugger på markedet du da..?

;)

Enten det eller så lyver jeg stort nå :)

Neida, jeg har faktisk - helt ærlig - kjøpt disse på paradise.no en gang, og de var ikke noe trivsel. Knutene på tråden var spisse og jævlige :)

Så du har erfaring med div.analkuler og buttplugger på markedet du da..?

;)

De kulene var ikke til meg altså, men siden den de skulle brukes på fort fant ut at de ikke var noe trivsel måtte jeg jo selvsagt inspisere dem selv.

Man kaster trossalt ikke bort 149 kroner uten å sjekke om det man har kjøpt er brukandes, eller ikke :)

Tanya1365380060

De kulene var ikke til meg altså, men siden den de skulle brukes på fort fant ut at de ikke var noe trivsel måtte jeg jo selvsagt inspisere dem selv.

Man kaster trossalt ikke bort 149 kroner uten å sjekke om det man har kjøpt er brukandes, eller ikke :)

ja ,man skal ikke være redd for å prøve nye ting, det er bare flott det:)

Men utifra det andre innlegget fra deg på denne tråden, går jeg utifra at du ikke bare har prøvd kuler, men buttplug og..stemmer det..? Hvordan var det da.."trivsel" som du så ofte sier..?;)

ja ,man skal ikke være redd for å prøve nye ting, det er bare flott det:)

Men utifra det andre innlegget fra deg på denne tråden, går jeg utifra at du ikke bare har prøvd kuler, men buttplug og..stemmer det..? Hvordan var det da.."trivsel" som du så ofte sier..?;)

Hehe...:)

Tja... nei, du har i det minste rett i at man ikke skal være redd for å prøve nye ting!

Man skal aldri se bortifra at jeg, eller kanskje noen jeg har hørt om eller lest om, faktisk har prøvd en buttplugg, men dette er selvsagt bare helt hypotetisk, og i såfall vil jeg kanskje si at jeg, eller kanskje han jeg har hørt det av, dersom det ikke er meg vi snakker om her, hadde gjort meg dårlig som homse, i og med at den - fortsatt helt hypotetisk, selvsagt - var mindre enn gjennomsnittelig utstyr, og dog noe stor. Syntes i hvertfall en kompis av meg som prøvde en slik!

Nei, en finger er nok å foretrekke :)

Tanya1365380060

Hehe...:)

Tja... nei, du har i det minste rett i at man ikke skal være redd for å prøve nye ting!

Man skal aldri se bortifra at jeg, eller kanskje noen jeg har hørt om eller lest om, faktisk har prøvd en buttplugg, men dette er selvsagt bare helt hypotetisk, og i såfall vil jeg kanskje si at jeg, eller kanskje han jeg har hørt det av, dersom det ikke er meg vi snakker om her, hadde gjort meg dårlig som homse, i og med at den - fortsatt helt hypotetisk, selvsagt - var mindre enn gjennomsnittelig utstyr, og dog noe stor. Syntes i hvertfall en kompis av meg som prøvde en slik!

Nei, en finger er nok å foretrekke :)

Oki, nå har jeg lest igjennom den hypotetiske delen av innlegget ditt tre ganger, men hjernen min besvimte en gang mellom andre og tredje gangen...det blir rett og slett for komplisert for meg!

Derfor trekker jeg heller min egen slutning på buttplugg gåten, som jeg tror jeg har rett i...;)

Det jeg fikk med meg derimot var at du foretrekker en finger, og det kan jeg si meg enig i:)

Tanya1365380060

Oki, nå har jeg lest igjennom den hypotetiske delen av innlegget ditt tre ganger, men hjernen min besvimte en gang mellom andre og tredje gangen...det blir rett og slett for komplisert for meg!

Derfor trekker jeg heller min egen slutning på buttplugg gåten, som jeg tror jeg har rett i...;)

Det jeg fikk med meg derimot var at du foretrekker en finger, og det kan jeg si meg enig i:)

...så gjennomskuet jeg "hypotesen" din nå...måtte bare kvikne opp litt etter en lang og slitsom dag, og vips så kom hjernen min til bevissthet igjen..:)

Annonse

Jupp, en finger er utvilsomt å foretrekke. Det sier i hvertfall min kompis :)

han "kompisen" din er en liten luring han..;)

IKKE jeg altså,men venninnen min mener forresten akkurat det samme som han..smart fyr det der!

;)

Han er virkelig gull verdt, denne kompisen min, og en jævel på sexuelle råd, samt sexuell kompentanse.. Har jeg hørt...:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...