ninak Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Dere må ikke gi opp håpet ennå! Det trenger ikke å bety at løpet er kjørt ennå! Jeg krysser fingrer og tær for dere! Til dere som har fulgt meg på dol de siste par ukene, så har dere vel sett at jeg har hatt positive tester, til tross for blødningene. (kort; satte inn 2 egg 8.juni, testa pos:20, 21, 23, 27, og 29 juni :-) en formue i tester... MEN: jeg er ennå ikke helt overbevist. Jeg har forsåvidt sluttet å blø, kommer bare litt brunlig nå. Det kan være at neste test blir negativ, men det får jeg bare ta. Var egentlig så innstilt på at løpet var kjørt forrige uke, så jeg får heller ta det som en kjempelykkelig overraskelse om neste test også er positiv. Får vel tasse meg ned på legekontoret og ta en blodprøve på mandag. Men det må da vel finnes grenser for hvor lenge hormonene sitter i kroppen vel??? Er det noen av dere som aner hvor lenge de sitter i?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61774-tittel-mangler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
becca72 Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Hei ninak Ja, det er til å bli frustrert av mindre. Blødningen min så ut til å stoppe opp, men så begynte den igjen i ettermiddag. Tok en ny test... og jada, fremdeles positiv! Skal ta blodprøve i morgen, så da får vi se hva hcg nivået viser. Lykke til ninak-krysser for at det er ufarlige blødninger hos oss begge ;-) Stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61774-tittel-mangler/#findComment-269780 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninak Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2002 Hei ninak Ja, det er til å bli frustrert av mindre. Blødningen min så ut til å stoppe opp, men så begynte den igjen i ettermiddag. Tok en ny test... og jada, fremdeles positiv! Skal ta blodprøve i morgen, så da får vi se hva hcg nivået viser. Lykke til ninak-krysser for at det er ufarlige blødninger hos oss begge ;-) Stor klem fra Grøss og gru Becca! Dette er spennende! Det høres ut på meg at du ikke har blødd så mye, så jeg er sikker på at dette går bra jeg! Jeg skal også få prøvd å tatt en hcg prøve i morgen :-9 Håper bare at den slår positivt ut! Har du andre tegn da Becca? Ømme pupper, sliten rygg? Vi satser på at det blir en sommer med annet enn sommerfugler i magen hva! Jeg har slutta og blø nå, men jeg blødde i ei uke....nå er det kun brunlig utflod i små mengder...og mine tester er positive fremdeles. Aner du hvor lenge hormonene sitter i kroppen dersom det ikke har blitt til noe allikevel? Nei, Becca, vi satser på skyhøye hcg-verdier, og korpsmusikk de neste dagene :-) Kjempemasse lykke til :-) Jeg krysser alt jeg har! vet du forresten hvordan det går med Tièto? blir litt nysgjerrig, og håper det går bra med henne! Nattaklem fra ninak 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61774-tittel-mangler/#findComment-269815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.