Gå til innhold

Konstant vondt i hodet av jobben!

Anbefalte innlegg

Gjest Chiquita

Høres kanskje rart ut å si at det er jobben som gir meg hodepine?

Vel, det er slik det er. Jeg har to jobber. Og jobber annenhver uke hver plass.

Det har seg slik at den uken jeg ikke er på den slitsomme jobben, så går alt bra. Hodet mitt er så bra og kroppen rolig.

Men den andre uken, når jeg jobber i et utrolig hektisk miljø,så er jeg både anspent i kropp og har veldig vondt i hodet. Sover dårlig også.

Er dette grunn nok for å slutte i denne jobben?

Jeg jobber i en resepsjon den uka jeg kjenner det i hodet. Det går i hundre og ti hele tiden.

Håper du kan gi meg råd...

På forhånd takk! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/6179-konstant-vondt-i-hodet-av-jobben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stigcom

Kjære chiquita !

Du mer enn antyder svaret selv, synes jeg, nemlig at mye kan tale for at du bør slutte i den jobben. Men så er det kanskje det med økonomien da ??

Jeg har opplevd det samme i min jobb.Jeg ble stresset,ble svimmel og fikk hodepine.Følte noegang at jeg ikke maktet å jobbe.Sov dårlig,fikk sove medikamenter av legen.

Det er for enkelt å si at jobben er hele årsaken og at en må slutte.

Det er ikke verdt å slite seg ut på arbeidsplassen og få slike plager sant nok.

Jeg sykemeldte meg og fikk en annen holdning og innstilling til min slitsome arbeidsplass.

Jeg arbeidet annerledes og tenkte annerledes når jeg gikk hjem.I arbeidstiden gjorde jeg min jobb i mitt tempo og gav meg selv avstand til utførelsen.

En slik distanse gjorde at jeg fikk et avslappet forhold til jobben min og når jeg gikk hjem så tok jeg ikke med meg hverken jobb eller forhold til det jeg gjorde på jobb.Stresset ble borte,hodepinen også og jeg fikk overskudd til å sove godt om natten.

Jeg liker jobben selv om den hektisk og er glad når jeg kommer hjem og får hvile ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...