Gå til innhold

Gift, forelsket og helt på tuppa...:-(

Anbefalte innlegg

Gjest NeiNei

Åh, jeg har det så vanskelig. Er gift på åttende året og har gått hen å forelska meg så til de grader i min venninnes mann. Det er helt sykt. Jeg er som jeg er 16 år igjen. Tenker HELE tiden på ham, og får ikke fred. Er så opphengt i ham at jeg er redd jeg skal si navnet hans i søvne osv. Er jo 30 år og gift og greier..

Venninna mi har heldigvis ikke forstått noen ting, men det har nok han. her en dag jeg var å hjalp henne med noe spurte han

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61815-gift-forelsket-og-helt-p%C3%A5-tuppa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal la det bero, unngå steder og sammenkomster hvor han er tilstede og se om ikke forelskelsen går over.

Jeg tror at de fleste som er i lange forhold på et eller annet tidspunkt vil oppleve det å bli forelsket på nytt - og forelskelse er jo som kjent altoppslukende, voldsomt og energitappende - spesielt hvis man må skjule det.

Men hvis du er gift og han er gift så kreves det no mer av deg enn at du bare gir deg hen til forelskelsen.

Hvis du mot formodning skulle treffe han, han føler det samme, så mener iallefall jeg at det er viktig å holde seg på matta. Kanskje finner dere ut at dere vil ut av respektive forhold, men forsøk å hold dere unna utroskap inntil dere er fri - det fører ingenting godt med seg å føre sine ektefeller bak lyset.

En annen ting er at jeg mener at man bør kunne fortelle sin ektefelle at man har forelsket seg i noen andre. Følelser for noen andre er ikke noe man kan styre - du har den følelsen du har - ferdig med det. Det du imidlertid kan styre er hvordan du håndterer det, og at din ektefelle kan stole på at du ikke vil være utro.

Jeg tror ikke nødvendigvis at en forelskelse som du opplever det betyr at du har funnet den store kjærligheten, men det_kan_bety det. Men uansett må du holde tunga rett i munnen - og i den rette munnen :) og gi det tid til å få over av seg selv. For det gjør det som regel. Gjør det ikke det, men heller vokser seg større - vel, så er det vel innlysende hva du må gjøre. For 2 stykker kan du ikke ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...