Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi skal ha søskenforsøk på St. Olavs etter ferien. Jeg har nettopp fått menstruasjon etter en utskrapning pga missed abortion, og har fått beskjed fra St. Olav om at jeg må vente til jeg har hatt mens 3 ganger, før jeg får starte med forsøk.

Jeg mener å ha registrert at det er ulik praksis rundt dette, og vil derfor gjerne høre deres erfaringer. For nå vil jeg ikke vente et sekund lenger enn nødvendig!

Spesielt til dere som har hatt forsøk ved RiT/St.Olav: Hvordan er kontakten deres med sykehuset? Hvem snakker dere med - sykepleiere eller leger?

Jeg synes det er frustrerende når jeg ønsker å diskutere behandlingsopplegg / har spørsmål rundt dette, og den eneste jeg får i tale er sykepleieren, som ikke har det medisinska ansvaret og dermed ikke kan ta beslutninger....

Veldig takknemlig hvis dere vil dele erfaringer med meg!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61846-tittel-mangler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...