Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mitsi1365380348

Jeg er en 24 år gammel jente som har oppdaget følgende:Når jeg klemmer med begge hendene på buken; i området ved egglederne føles venstre og høyre side forskjellig. På venstre side har jeg en ca.8 cm lang og ca.4 cm bred vanrett "pølse"( ca 5cm fra hoftekammen og opp).Det kjennes hardt, som en slags muskel men er ikke vondt. På samme sted på høyre side er det ingen klump og det er helt mykt. Hva kan dette være? jeg har oppdaget dette for en måned siden og det har ikke forandret seg. Jeg har normal urin og avføring. Bruker Trionetta p-piller. Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61860-underlig-underliv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...