Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal til Lyngørporten utenfor Risør i sommer. Jeg har ikke vært der, men det skal være en fin plass. Er fra Rogaland, men har bror i Lillesand. Har derfor vært mye på Sørlandet, og kan stort sett anbefale alle de små byene som Lillesand, Grimstad, Risør..........

Mærdø utenfor Arendal er forresten aldeles nydelig. Du må ta ferje (uten bil) fra Arendal. Anbefales.

Oggevann ikke langt fra Birkeland kan også anbefales. Nydelig plass med kanoutleie. Mulighet for de store "elgopplevelsene".

Nå får sørlendingene overta. :o)

Hilsen

Gjest Dipsey

Hei..

Som ekte sørlending skal jeg gi deg noen tips.

Dere MÅ innom i Mandal (min hjemby) En by med ca 14 000 innbyggere, og masse hvite små hus. Bo på sjøsanden camping.....laaaaaaaang strand der, med veldig fint turterreng utenfor døra. Har vel bortimot 7 strender her i byen totalt som ligger langs dette turterrenget.. MÅ oppleves altså.

Tar ca tre kvarter å kjøre til Lindesnes fyr...norges sydligste punkt vet du!!

Kristiansand er ca tre kvarter andre veien. Der kan dere innom dyreparken, og shoppe på Sørlandssenteret som er like ved...

Vel, det var i alle fall et tips. La meg vite hvordan det går med planleggingen..

Neste mandag reiser vi i 5 dager til Bø... blir deilig..

Kos fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...