Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde et hcg nivå på 243!!!!! Hun sa: "ja du er VELDIG gravid" :-)))

Hun sa også at blødningene kunne komme av fragmin sprøytene jeg tar. Så jeg ble litt roligere da. Men nå har jeg ikke blødd i dag. Så det kommer og går...

Fikk time til ultralyd 31 juli. Og med historien min med spontanaborter, fikk jeg beskjed om å ta det helt med ro, og jeg fikk ikke lov å stresse. Så det blir mye sofa liv på meg fremover.

Åååå, nå er jeg glad :-)

Lykke til alle dere andre! Stor klem fra

Gjest Katheinka
Skrevet

Kjære becca72, nå ble jeg glad! Nå må du slappe av og prøve å tenke positive tanker framover, så skal du se at det går veien denne gangen. Synes nå at du kunne vært spart for hele blødningen med din historie, dette blir for spennende.

Klem fra

Skrevet

Dette var kjekt becca. Nå gleder vi oss til UL meldingen din. :o)

Hilsen

Gjest Domenicka
Skrevet

Gratulerer som VELDIG gravid :o)))

Håper du holder oss oppdatert og at det blir slutt på slike narreblødninger. De kan verden godt klare seg foruten!!!

Gratulasjonsklem fra en som ikke tør teste enda

Skrevet

Kjære becca,

Dette var jo strålende nyheter :o))

Denne gangen går det bra!!!!!

Sleng deg må sofaen med verdens beste samvittighet. Hvis det blir fint vær, er det jo skjønt å ligge på stranda og slappe av der også ;o)

Lykke til videre, becca!

klem fra

Skrevet

Kjære becca72, nå ble jeg glad! Nå må du slappe av og prøve å tenke positive tanker framover, så skal du se at det går veien denne gangen. Synes nå at du kunne vært spart for hele blødningen med din historie, dette blir for spennende.

Klem fra

Heisann Becca!

Gratulerer såå mye med den VELDIGE graviditeten!!

Nå må du slite sofaen med stil:-).

Gratulasjonsklem fra

Skrevet

Ja, det var litt av en hcg! Gratulerer en hel masse! Nyt timene på sofaen, og jeg håper du får fint sommervær der du bor så du kan slappe av litt ute også!

Hilsen

Skrevet

Hei Sveis!!

JEG VISSSSSSTE DET!!

_Selvsagt_ er du gravid!!!

Åååååå så kjekt at du fikk bekreftet det!!

MASSE glad på dine veine!

Klem fra Hilde

Skrevet

Gratulerer så mye!! Denne gangen går det bra!!

Lykke til

Gjest Dipsey
Skrevet

Gratulere er alt jeg kan si..

God sommer

Gjest anekari
Skrevet

Ååå, så bra becca72. Lykke til videre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...