Gå til innhold

Jeg lurer på en ting..

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Heisann!

Jeg har fått satt tilbake egg for noen dager siden og fikk da beskjed om å ikke ha sex på ca 14 dager.Det jeg nå lurer på er om jeg ikke kan få orgasme heller på disse 14 dagene.Jeg synes det er litt flaut å spørre om dette,så derfor undertegner jeg ikke med navn i dag.

Håper noen kan svare meg på dette.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61914-jeg-lurer-p%C3%A5-en-ting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Jeg mener å ha lest en undersøkelse om at det var flest vellykkede prøverørstilfeller der man faktisk hadde sex i perioden du nevner. MEN det kan jo være andre årsaker til at du har fått beskjed om å være avholden? Jeg ville spurt legen - de er vandt til slike spørsmål, det er ingen ting å være flau over. Hva orgasme gjelder, så har jeg hørt at det er positivt for blodsirkulasjonen i livmorer - og hvis jeg ikke tar feil, skal det også bedre forholdene for at egg skal feste seg....

Oftes anbefaler legene at man skal leve mest mulig normalt.

Lykke til nå i ventedagen, jeg håper at du lykkes!

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...