Gjest ikke undertegnet Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg skal til legen for å be om p-piller for å regulere mensen siden jeg ikke har anledning til å springe og skifte bind hele tiden når jeg er på jobb.(kjører tungtransport) Spiller det noen rolle hvilket p-pille merke jeg ber om med hensyn til bivirkninger(spesielt vektøkning) osv? Har ganske kraftige blødninger, samt endel smerter i mage og rygg under mensen.Vil p-piller hjelpe mot dette? Jeg har og hørt at man kan spise pillene konstant og dermed slippe mensen. Er dette og noe jeg må ta hensyn til ved valg av merke? Vet at p-sprøyten kan være noe dersom man vil bli kvitt sølet "permanent", men jeg har hørt at mange har ganske kraftige bivirkninger av den, så jeg lurer på om det er verdt å satse på den i det hele tatt. Hva koster mest, piller eller sprøyter? mvh northstar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61942-regulere-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.