Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ingenting

Jeg er hunkjønn, 34 år og har ingen partner, er enslig og har heller aldri bodd sammen med noen. Debuterte seksuelt da jeg var 27, men sex har aldri gitt meg noen glede. Har en venn/elsker, men vi treffes bare et par ganger i året og det er det jeg har av sex. Føler ingen lyst, har ingen fantasier og har heller aldri hatt noen. Forsøkte å se en erotisk film forleden, men merket ikke noen tenning i det hele tatt.

Jeg synes det er pyton med sæd, blir kvalm av lukta og synet. Vennen min vil helst at jeg skal suge ham, men jeg brekker meg bare av tanken. Videre vil han sprute meg i ansiktet, det har han gjort en gang og syntes det var veldig opphissende. Det synes ikke jeg. Jeg ble tvert imot kvalm og orker ikke tanken på å oppleve dette igjen. Jeg orker simpelthen ikke se sæd i det hele tatt, det er fullstendig turn-off.

Det hører med til historien at jeg har en sykdom som setter ned sexlysten og at jeg er overvektig. Har alltid hatt liten tro på meg selv og har også opplevd to overgrepsforsøk.

Er det meningen at jeg skal ha så lite sexlyst for resten av livet? Ingen tenning, ingen fantasier, ingenting? Bare føle avsky for det som egentlig burde vært naturlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61963-blir-ikke-tent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Det hørtes ikke bra ut.

Kan jeg spørre hvilken sykdom det er du har?

At du er overvektig burde ikke ha noe å si. Ofte er overvektige kvinner mer sex-lystne enn tynne. Har vært med flere kraftige/overvektige kvinner og de har vært kåte og gode i sengen.

Har du hatt noen episoder i livet som har gitt deg avsmak for sex og intimitet (overgrep eller lignende)?

Dette hørtes veldig pussig ut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61963-blir-ikke-tent/#findComment-270649
Del på andre sider

Gjest ingenting

Det hørtes ikke bra ut.

Kan jeg spørre hvilken sykdom det er du har?

At du er overvektig burde ikke ha noe å si. Ofte er overvektige kvinner mer sex-lystne enn tynne. Har vært med flere kraftige/overvektige kvinner og de har vært kåte og gode i sengen.

Har du hatt noen episoder i livet som har gitt deg avsmak for sex og intimitet (overgrep eller lignende)?

Dette hørtes veldig pussig ut.

Jeg har for lavt stoffskifte, men i følge legen skal dette nå være under kontroll med medisinen. De to overgrepsforsøkene har begge vært av seksuell karakter, men jeg har ikke noe mèn av disse.

Måtte begynne på p-piller for å redusere menstruasjonsplagene, men hadde like liten lyst og tenning før jeg begynte på dem som nå, de har ikke gjort noe hverken til eller fra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61963-blir-ikke-tent/#findComment-270652
Del på andre sider

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Jeg håper inderlig du klarer å vekke lysten din. Har du spurt legen din om det finnes medikamenter som bedre kan balansere sexlysten din? Kanskje det har kommet nye medikamenter som kan hjelpe deg i din situasjon.

Jeg synes du burde fortelle kjæresten din at du ikke liker å bli sprutet over ansiktet og brystet. Om du blir med på seksuelle handlinger du bare føler avsky mot, kan det gjøre at det blir vanskeligere å få fram lysten din.

Det er også mulig du trenger hjelp for å få bearbeidet overgrepsforsøkene. Det er et eget forum på doktoronline som kan gi hjelp. Der kan du kanskje også få tips slik at du kan komme i kontakt med en psykolog eller psykiater som kan mye om overgrepsptorblematikk. Når du får satt på plass det negative som skjedde da, får jeg håpe det kan være med på å få deg til å synes sex er gøy og deilig. Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61963-blir-ikke-tent/#findComment-270773
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...